کد خبر: ۶۰۲۲۴
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۹
بجنورد- نائب رئیس کمیسیون بهداشت مجلس با اشاره به کمک یک و نیم میلیارد تومانی یک واحد صنعتی به بیمارستان جاجرم، گفت: دستگاه سی تی اسکن بیمارستان جاجرم در دهه فجر آغاز به کار خواهد کرد.

به گزارش آرانیوز:سید محمد پاکمهر با اشاره به آخرین تصمیمات اتخاذ شده در کمیسیون تلفیق بودجه مجلس که از سوی نماینده استان پیشنهاد داده شده است، اظهار کرد: بر اساس نیاز استان‌های کشور، اعتباری بالغ بر هزار میلیارد تومان جهت تأمین تجهیزات نردبان بلند مرتبه از سوی نماینده استان در کمیسیون تلفیق بودجه پیشنهاد داده شد که این امر مورد تصویب قرار گرفت و می‌توان امیدوار بود که در سال آینده بودجه تأمین نردبان آتش نشانی بلند مرتبه استان خراسان شمالی تأمین شود.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۰ در مجلس شورای اسلامی همچنین به دیگر موارد مصوبه در کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۰ اشاره کرد و گفت: یکی دیگر از پیشنهادات مصوب شده در این کمیسیون معافیت پایگاه کلیه رده‌های بسیج از پرداخت حق انشعابات همچون آب، برق و گاز خواهد بود.

وی به موضوع کمک به صندوق ذخیره بسیجیان نیز اشاره کرد و افزود: این پیشنهاد مورد تصویب اعضای کمیسیون قرار گرفت و در سال ۱۴۰۰ به صندوق ذخیره بسیجیان از سوی دولت کمک خواهد شد.

پاکمهر در بخش دیگر از این مصاحبه با اشاره به آخرین وضعیت راه اندازی دستگاه سی تی اسکن بیمارستان جاجرم تصریح کرد: با توجه به همکاری‌های انجام شده با مجموعه یک واحد صنعتی، این کارخانه برای تهیه ملزومات و وسایل اولیه سی تی اسکن بیمارستان بالغ بر یک و نیم میلیارد تومان کمک خواهد کرد لذا دستگاه سی تی اسکن بیمارستان جاجرم پس از تأمین وسایل مورد نیاز در دهه فجر امسال آغاز به کار می‌کند.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی همچنین به محدودیت ایجاد شده برای تأمین گاز یک واحدصنعتی اشاره کرد و گفت: با توجه به ایجاد محدودیت برای مصرف گاز خوراکی در این واحد، بر اساس هماهنگی‌های به عمل آمده با شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران سوخت مازوت استاندارد برای این مجموعه تأمین و در اختیار آنان قرار می‌گیرد تا تولیدات آن ادامه پیدا کند.

وی در انتها از برگزاری جلسه هماهنگی و پیگیری مصوبات سفر نایب رئیس دوم مجلس به استان نیز خبر داد و خاطرنشان کرد: در این جلسه تصمیمات مختلف مصوب شده در سفر دکتر نیکزاد به خراسان شمالی همچون بررسی وضعیت فرودگاه بجنورد، پیگیری راه اندازی فرودگاه جاجرم و آخرین وضعیت احداث منازل مسکونی برای مردم در استان مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار