کد خبر: ۶۰۱۶۲
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۱
فومن- فرمانده سپاه ناحیه فومن از برگزاری ۲۴ ویژه برنامه فرهنگی در ایام دهه فجر در این شهرستان خبر داد و گفت: رسانه دستاوردهای انقلاب را معرفی کند.

به گزارش آرانیوز:سرهنگ حمید جانباز ظهر شنبه در جلسه مدیریت ستاد دهه فجر فومن، اظهار کرد: از همه دستگاه‌هایی که در اجرای طرح غربالگری شهید «حاج قاسم سلیمانی» با بسیج و دانشگاه علوم پزشکی همکاری کردند تقدیر و تشکر می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه فومن با بیان اینکه ایران جز معدود کشورهای جهان است که توانست واکسن مقابله با کرونا را تولید کند، افزود: به برکت انقلاب اسلامی، ایران به قدرت منطقه تبدیل شده است و دشمنان در تلاش هستند دستاوردهای این انقلاب را وارونه نشان دهند.

وی با تاکید بر اینکه اصحاب رسانه در شهرستان فومن در مناسبت‌های مختلف یار و یاور دستگاه‌های فرهنگی و خدمات رسان هستند، گفت: از خبرنگاران درخواست دارم دستاوردهای انقلاب اسلامی را در دهه فجر امسال نیز به جامعه منتقل کنند.

سرهنگ جانباز با اشاره به اینکه بسیاری از جوانان بسیجی شهرستان فومن در عرصه‌های مختلف ایجاد تولید محتوا را در دستور کار قرار داده اند، اظهار کرد: ادارات نیز برنامه‌های فرهنگی خود را به مناسبت دهه فجر ارائه دهند.

وی از اجرای ۲۴ برنامه فرهنگی در سطح شهرستان فومن به مناسبت دهه فجر خبر داد و تصریح کرد: اجرای زنگ انقلاب، رژه خودرویی، افتتاح ایستگاه سلامت و اجرای گشت‌های رضویون از ویژه برنامه‌های این ایام است.

فرمانده سپاه ناحیه فومن برگزاری یادواره شهدای دانش آموز و یادواره شهدای انقلاب را از دیگر برنامه‌های ویژه دهه فجر در این شهرستان اعلام کرد و افزود: ویزیت رایگان پزشکی در سطح دهستان‌ها و برگزاری پویش نذر خون نیز به اجرا در خواهد آمد.

وی از افتتاح ۱۰ واحد مسکن محرومین همزمان با فرارسیدن دهه فجر در شهرستان فومن خبر داد و گفت: رزمایش ثامن و راه اندازی کاروان خودرویی مردمی نیز برگزار می‌شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار