کد خبر: ۶۰۱۶۱
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۰
رشت- فرماندار رشت با اشاره به رتبه چهاردهم این شهرستان در استفاده از طرح‌های حمایتی مربوط به محرومین خواستار علت یابی این موضوع از سوی مسئولان و متولیان شد.

به گزارش آرانیوز:علی فتح‌اللهی صبح شنبه در جلسه بررسی مشکلات مسکن محرومین و مددجویان کمیته امداد با بیان اینکه تاکنون ۲۱۶ پرونده مسکن محرومین از بنیاد مسکن به بانک رفته است، گفت: سهمیه‌ها متناسب با جمعیت اختصاص یافته و منطقی نیست که سهمیه رشت با یک بخش برابر باشد.

فرماندار رشت با اشاره به طرح‌های حمایتی محرومان، تصریح کرد: چرا رتبه ما در استفاده از طرح‌های حمایتی مربوط به محرومین در بین ۱۶ شهرستان، چهاردهم است و چرا تاکنون از این ظرفیت به خوبی استفاده نشده لذا این موضوع باید علت یابی شود و باید از این ظرفیت برای اشتغال محرومان استفاده کنیم.

وی با تاکید بر اینکه هدف ما این است که محرومیت‌ها را در سراسر شهرستان رفع کنیم، اظهار کرد: اگر نسبت به ارائه خدمات همدل و همراه باشیم می‌توانیم به اهداف تعیین شده برسیم البته سرعت کار نباید موجب کاهش دقت شود.

فتح اللهی ضرورت شناسایی اشکالات طرح مسکن محرومان را یادآور شد و تصریح کرد: با توجه به شرایط جوی گیلان و مازندران، کمتر از یک ماه برای اجرای این طرح فرصت داریم لذا باید به صورت ویژه این موضوعات را پیگیری کنیم.

وی ادامه داد: مجریان طرح مسکن محرومان در نظر داشته باشند اگر بانکی برای اجرای این طرح همکاری لازم را نکند باید نسبت به شناسایی آن بانک اقدام کنید تا با برگزاری جلسات نسبت به رفع مشکلات موجود اقدام کنیم.

فرماندار رشت با اشاره به ضرورت ایجاد اشتغال پایدار، افزود: اگر محرومان مسکن داشته باشند اما فاقد درآمد باشند مشکلاتشان پابرجا خواهد ماند لذا باید نسبت به پیگیری موضوعات مربوطه اقدام کنیم.

عدم تخصیص عادلانه سهمیه مسکن محرومان به بخش‌های شهرستان رشت

جهانبخش جم، بخشدار لشت نشا نیز در این جلسه با انتقاد از عدم تخصیص عادلانه سهمیه مسکن محرومان به بخش‌های شهرستان رشت، اظهار کرد: اگر این سهمیه عادلانه تقسیم شود، مشکلات مردم محروم بخش‌ها نیز تا حدی رفع می‌شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار