کد خبر: ۶۰۱۴۸
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۱
بیجار- نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی گفت: هم اکنون ۲۰ معدن بزرگ در این شهرستان فعال هستند که با برنامه ریزی می توانیم از این ظرفیت برای توسعه اشتغال جوانان بیجاری استفاده کنیم.

به گزارش آرانیوز:علیرضا زندیان امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه و فعالان رسانه‌ای شهرستان بیجار با تاکید بر رفع مشکلات مردم اظهار داشت: تمام ثانیه‌های حضور در مجلس مهم و ارزشمند است و باید با تمام توان در راستای پیشرفت شهرستان اقدام کرد و به رفع مشکلات مردم پرداخت.

وی به حضور خود در کمیسیون اقتصادی مجلس اشاره کرد و افزود: در کمیسیون اقتصادی ظرفیت بسیار خوبی وجود دارد و با تمام توان سعی می‌شود تا جایگاه شهرستان بیجار را ارتقا دهیم.

زندیان در ادامه سخنان خود به ظرفیت‌های معدنی این شهرستان اشاره کرد و گفت: بیجار معدن خیز است و تعداد ۲۰ واحد معدنی از جمله سنگ آهن، سرب، خاک رس و گچ در این شهرستان فعال است که با برنامه ریزی درست می‌توانیم ظرفیت اشتغال زایی در این حوزه را بالا ببریم.

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بحث زنجیره فولاد را از روز اول در بیانیه خود مطرح کردم و قول پیگیری این موضوع را داده بودم و پس از حضور در مجلس نیز با طرح سوال از وزیر این مهم در دستور کار قرار گرفت و تلاش‌ها در این راستا ادامه خواهد داشت.

زندیان افزود: در جلسه کمیسیون که با حضور وزیر صمت برگزار شد این موضوع دوباره مطرح شد و در این جلسه وزیر صمت اذعان کرد که برخی از پروژه‌های زنجیره فولاد جانمایی خوبی نداشته است و با ارائه مستندات کافی قرار بر کارشناسی مجدد صورت گرفت.

وی خاطرنشان کرد: در شهرستان بیجار ظرفیت‌های بسیار خوب و ارزشمندی وجود دارد و انتظار می‌رود با ایجاد طرح‌های صنعتی و معدنی از جمله زنجیره فولاد زمینه اشتغالزایی بیشتر برای جوانان این دیار فراهم شود.

زندیان در بخشی دیگر از سخنان خود به چابک سازی شهرداری‌ها و ساماندهی نیروی انسانی در حوزه مدیریت شهری اشاره کرد و گفت: نباید در این مسیر نیروهای غیر متخصص به شهرداری‌ها تحمیل شود.

وی همچنین به اهمیت توسعه فضای شهری بیجار اشاره کرد و گفت: باید به توسعه فضای شهری کمک کنیم تا هزینه مسکن در این شهرستان نجومی نباشد و قیمت‌ها کاهش یابد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار