کد خبر: ۶۰۱۴۶
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۸
کامیاران- مدیر جهاد کشاورزی کامیاران گفت: ستاد مقابله با تغییر اراضی زراعی این شهرستان اقدام به قلع و قمع چهار بنای غیر مجاز در روستاهای چیابراله، علی آباد و ساکنه از توابع دهستان‌ شاهو کرد.

به گزارش آرانیوز:بهرام کوشکی  اظهار کرد: جهاد کشاورزی شهرستان کامیاران در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ و ماده ۳ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها اقدام به مقابله با متخلفان در اراضی زراعی می‌کند.

وی افزود: طی چند روز اخیر ستاد مقابله با تغییر کاربری اراضی زراعی و جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز در زمین‌های زراعی و بدون مجوز، با حضور نماینده مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان، نیروی انتظامی و رئیس اداره امور اراضی اقدام به تخریب چهار بنای غیر قانونی کرد.

کوشکی اعلام کرد: چهار بنای غیر مجاز در مسیر روستاهای چیابراله، علی آباد و ساکنه از توابع دهستان شاهو قرار داشتند و با دستور قضائی تخریب شدند.

وی تأکید کرد: در راستای قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و با انجام کامل مراحل قانونی و قطعیت احکام صادره از سوی دادگاه موارد فوق اجرا و مورد قلع و قمع قرار گرفتند.

کوشکی خاطرنشان کرد: شهرستان کامیاران یکی از قطب‌های کشاورزی استان محسوب شده و با تمام توان در برابر تغییر کاربری‌ها در اراضی زراعی و باغی خواهیم ایستاد و با ابزارهای قانونی با افراد متخلف برخورد خواهد شد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار