کد خبر: ۶۰۰۳۴
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۵
استاندار همدان گفت: اجرا و احداث ۲ هزار واحد مسکن روستایی با همکاری سازمان برنامه و بودجه یک اقدام اساسی و ماندگار در راستای خدمت به مردم است.

به گزارش آرانیوز:سید سعید شاهرخی کمیته برنامه ریزی شهرستان کبودرآهنگ اظهار کرد :۲۱۵ پروژه با ۲۹ میلیارد تومان اعتبار در شهرستان کبودرآهنگ در دست اجرا است.

وی با اشاره به اشتغالزایی ۲ هزار و ۸۸ نفر در سال جاری در شهرستان کبودرآهنگ در سال جاری، افزود: کمک سه میلیارد تومانی به پروژه‌های شهرستان کبودرآهنگ صورت خواهد گرفت.

شاهرخی با بیان اینکه چهار بانده کردن راه ارتباطی همدان، بهار، گل تپه و علیصدر با همکاری دولت و بخش خصوصی در حال پیگیری است، اضافه کرد: ارتقای سطح معیشت و اشتغالزایی اولویت برنامه‌های استان است و تدوین سند راهبردی استان با همین هدف بوده است.

وی با اشاره به سابقه انقلابی و تدین مردم کبودرآهنگ، افزود: با اجرای سند راهبردی در شهرستان کبودرآهنگ در سال گذشته ۱۶۰ درصد اشتغالزایی انجام شد که بیشتر از پیش بینی سند بود و در سال جاری حدود ۲ هزار و ۸۸ نفر اشتغالزایی انجام شد در حالی که پیش بینی ما حدود یک‌هزار و ۵۲۹ نفر بود.

شاهرخی از راه اندازی دستگاه سی. تی. اسکن شهرستان تا دهه مبارک فجر خبر داد و گفت: یک میلیارد تومان به پروژه‌های شهری و ۲ میلیارد تومان به سایر پروژه‌های شهرستان کمک خواهد شد.

وی همچنین از همکاری خوب حجت الاسلام آزادیخواه، نماینده معین شهرستان قدردانی کرد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار