کد خبر: ۶۰۰۲۱
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۳
رشت- جلسه شورای شهر رشت برگزار و اعضا بر ضرورت توجه به کارگران شهرداری تأکید و از عدم پرداخت چند ماهه حقوق نیروها گلایه کردند.

به گزارش آرانیوز:پیش از ظهر چهارشنبه یکصد و هفتاد و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر رشت با حضور اعضا در دفتر این شورا برگزار شد.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به نامطلوب بودن سرانه فضای سبز در این شهر، گفت: با توجه به نزدیک شدن به فصل نهال کاری شهردار رشت باید این موضوع را در اولویت و در دستور کار قرار دهد.

احمد رمضانپور با بیان اینکه در روزهای آینده خیابان هشت دی در رشت افتتاح خواهد شد، افزود: امیدواریم همزمان به بهره برداری از این طرح فضاسازی نیز در این خیابان انجام شود.

وی تأکید کرد: برای شهر رشت خیلی دردناک است که سرانه فضای سبز این شهر از استان‌های کویری کمتر است.

رمضانپور با اشاره به اقدامات انجام شده از سوی شهردار رشت، افزود: مصوبات شورا مغفول مانده و شهردار باید تیمی مشخص کند تا این مصوبات را پیگیری و در راستای حل مشکلات و معضلات شهر گام بردارد.

تکلیف کارگرهای حجمی شهرداری مشخص شود

در ادامه این جلسه محمد حسین علیپور یکی از اعضای شورای شهر رشت با اشاره به وضعیت بد پرداخت حقوق و مزایا کارگران شهرداری، اظهار کرد: تنها دو ماه به پایان سال مانده اما همچنان کارگران شهرداری حقوق ۵۰ روز خود را دریافت نکرده اند.

وی با تأکید بر ضرورت توجه شهرداران مناطق شهر رشت در این زمینه، گفت: کارگرها دغدغه مند هستند لذا باید تکلیف کارگرهای حجمی مشخص شود.

نباید اجازه دهیم اجرای پروژه تراموا به معضل تبدیل شود

امیر حسین علوی یکی دیگر از اعضای شورای شهر رشت نیز در این جلسه با تشکر از زحمات شهردار و مجموعه شهرداری، افزود: ما تجربیات تلخی سپری کرده ایم خیلی دیر شورا به این نتیجه رسید که تغییر رویه دهد.

وی به بحث‌های انجام شده در زمینه اجرای پروژه ترموا نیز اشاره و با بیان اینکه نباید اجازه دهیم تبدیل به معضل شود، گفت: قطعاً با برگزاری نشست‌هایی با حضور شهردار و رئیس شورا و سایر مسئولان این موضوع قابل حل خواهد بود.

عضو شورای شهر رشت در ادامه با تأکید بر ضرورت تعیین شیوه نامه صدور پروانه و ساماندهی به اراضی فاقد سند رسمی با هماهنگی سازمان بازرسی، افزود: انجام هماهنگی با دستگاه قضا زمینه حل این مشکل را فراهم می‌کند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار