کد خبر: ۶۰۰۲۰
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۲
رشت- مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به برگزاری جشنواره «رفیق خوشبخت ما»، گفت: این جشنواره با موضوع شهادت سردار سلیمانی برگزار می شود.

به گزارش آرانیوز:سیاوش غلامی پیش از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز جشنواره «رفیق خوشبخت ما» به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی، گفت: بخشی از این جشنواره مربوط به برگزاری جشنواره فرهنگی هنری با هدف «بررسی سبک زندگی حاج قاسم سلیمانی متناسب با شعارها و اهداف جمعیت هلال‌احمر» است.

غلامی افزود: در جشنواره «رفیق خوشبخت ما» افراد دعوت به ثبت خاطرات، دست‌نوشته‌ها و مسائل مرتبط با سبک زندگی حاج قاسم در قالب فیلمنامه، نریشن، موشن گرافی و سایر قالب‌ها شده اند و می‌توانند مطالب خود را در سایت سازمان جوانان هلال‌احمر ثبت کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به اینکه این جشنواره از ۱۳ دی ماه همزمان با سالگرد شهادت سردار سلیمانی آغاز و تا دهه فجر ادامه دارد، گفت: مخاطبان می‌توانند آثار خود را به حوزه معاونت جوانان این جمعیت ارسال کنند،

غلامی همچنین به برگزاری طرح «چلچراغ» نیز اشاره و اظهار کرد: در این رویداد داوطلبان نیت می‌کنند تا در این مدت اقدامات و امور خیر را به انجام رسانند و ثواب آن را به روح شهید سلیمانی هدیه کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان ادامه داد: مصادیق و نمونه‌های این امور خیر با محوریت کمک به بیماران کرونایی و اقداماتی برای کمک به شهروندان در راستای مقابله با کرونا، ایمن‌سازی شهر در برابر شیوع این ویروس، کمک به نیازمندان است.

غلامی هدف این طرح را کمک‌های عملی فراتر از حمایت‌های مالی و انس جوانان با شخصیت حاج‌قاسم اعلام کرد.

نظرشما
پربازدیدها