کد خبر: ۶۰۰۰۴
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۳
بانه- نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: برای رفع دغدغه روحانیون منطقه تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت و در این مسیر تقویت معیشت آنان در اولویت است.

به گزارش آرانیوز:حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی عصر امروز در نشست با طلاب و روحانیون شهرستان بانه اظهار کرد: روحانیون از دیرباز تاکنون با مشکلات معیشتی مواجه بوده و امیدواریم در این مدت که در استان مسئولیت داریم برای کاهش این دغدغه کارهای مهمی انجام دهیم.

وی افزود: این موضوع را به عنوان التیام و مسکن مطرح نمی‌کنیم بلکه باید همت مضاعف داشته باشیم تا کاستی‌ها را برطرف کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان خاطر نشان کرد: با مدیریت جدید مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور خدمات و حمایت‌ها نسبت به طلاب و روحانیون منطقه تقویت خواهد شد و این مهم از اولویت‌های ماست.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی افزود: از لحاظ مدیریتی ما نگاهی تبعیض آمیز نسبت به اهل سنت و اهل تشیع نداریم و در هر جایی که فردی توانمند و متخصص داشته باشیم فارغ از مذهب وی را به کار خواهیم گرفت.

وی اظهار کرد: هم اکنون جمع کثیری از کارکنان مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور را برادران و خواهران اهل سنت تشکیل می‌دهند و برای بنده تنها تخصص و توانمندی در اولویت است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در ادامه سخنان خود خواستار حفظ شأن روحانیون ادارات شد و گفت: انتظار داریم از سخنرانی‌ها و امامت روحانیون در همه ادارات استفاده شود.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی همچنین از خدمات و تلاش‌های چندین ساله ماموستا کهنه پوشی در مرکز اسلامی بانه تقدیر کرد و گفت: امیدواریم این روند متعالی با تقویت هرچه بیشتر تداوم داشته باشد و این رضایت جامعه طلاب و روحانیون بانه به عنوان سرمایه‌ای مهم حفظ شود.

در ادامه این نشست نیز جمعی از طلاب و روحانیون شهرستان بانه به تشریح وضعیت معیشتی، آموزشی و اجتماعی این قشر پرداختند و خواستار نگاه ویژه نماینده رهبر معظم انقلاب در استان به وضعیت معیشتی روحانیون بانه‌ای شدند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار