کد خبر: ۵۹۹۵۸
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵
مدیران فدراسیون فوتبال که مدعی بودند قرارداد خوبی با مارک ویلموتس امضا کرده‌اند، حالا شاهد به تاراج رفتن دار و ندار فوتبال ایران با این قرارداد هستند.

به گزارش آرانیوز ماجرای امضای قرارداد با مارک ویلموتس در فدراسیون فوتبال ایران از جایی آغاز شد که مهدی تاج رئیس وقت فدراسیون فوتبال گفته بود از قرارداد کارلوس کی‌روش عبرت گرفته‌اند. قراردادی که قرار بود مشکلی برای فوتبال ایران ایجاد نکند، اما حالا به پردردسرترین قرارداد تاریخ فوتبال ایران تبدیل شده است.

مهدی تاج در حالی از عبرت گرفتن از قرارداد کارلوس کی‌روش صحبت می‌کرد که چندی بعد مشخص شد که گافی تاریخی در قرارداد سرمربی سابق هم در زمان خودش و تمدید شش ماهه قرارداد تا جام ملت‌های آسیا 2019 رخ داده است. جایی که با وجود حذف دیدار رده‌بندی از جام ملت‌های آسیا و نبود رتبه سوم و چهارمی، برای کی‌روش پاداش سومی در نظر گرفته بودند که همین مسئله شکایتی دیگر را علیه ایران مطرح کرد.

بیشتر بخوانید

رئیس سابق فدراسیون فوتبال حتی پس از فسخ قرارداد ویلموتس با فدراسیون، از این قرارداد به‌عنوان «قرارداد خوب» یاد کرد و دفاع جانانه‌ای از آن داشت. قراردادی که حالا به دردسر فوتبال ایران تبدیل شده و «دار و ندار» فدراسیون را به تاراج برده است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار