کد خبر: ۵۹۷۵۶
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۸
همدان_دبیر مجمع کانونهای فرهنگی تبلیغی استان همدان گفت: توانمندی موجود کانونهای فرهنگی و تبلیغی درستان همدان احصا می شود.

به گزارش آرانیوز:حجت الاسلام محمد عسگری  اظهار کرد: در گام اول باید تعیین وضعیت دقیق میدانی از شرایط کانون‌ها صورت گیرد تا بتوانیم برای افزایش سطح جذب و ایجاد سرمایه اجتماعی این تشکل‌ها برنامه ریزی کنیم.

وی با اشاره به ابعاد اقدامات کانون‌های فرهنگی و تبلیغی، اضافه کرد: میزان فعالیت‌ها، عمق و میزان اثرگذاری‌ها باید سنجیده شود تا مشخص شود که ما به چه مجموعه هدفی روبرو هستیم و وضعیت کانون‌ها در شهرستان چگونه است.

وی با بیان اینکه حیطه تخصصی کانون‌ها باید مشخص شود، افزود: بعد از بررسی وضعیت میزان اثرگذاری این کانون‌ها، از ظرفیت حمایتی دستگاه‌ها و نهادها باید بهره برد و استفاده کرد.

عسگری لزوم کاهش چالشهای کانون‌ها و مجامع مردمی را مورد تاکید قرار داد و گفت: این یک ضرورت است که هر کانونی که می‌خواهد فعالیت کند با موانع و چالش‌های کمتری روبرو شود.

وی ارتقا کمی و کیفی کانون‌های تبلیغی یکی از برنامه‌های جدی دانست و اضافه کرد: مجامع و ظرفیت‌های زیادی در فضای استان وجود دارد که اقدامات فرهنگی انجام می‌دهند.

دبیر مجمع کانون‌های استان همدان با بیان اینکه در هر روستا و نقطه جمع‌های فرهنگی وجود دارند که شناسایی نشده است، اضافه کرد: احصا نیازها و ظرفیت سنجی باید صورت گیرد تا برای مجامع علمی فرهنگی بسته‌های آموزشی طراحی شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار