کد خبر: ۵۹۷۴۱
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۸
رشت- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان ایجاد مشارکت حداکثری را نیازمند جلب رضایت و بهبود معیشت مردم عنوان و به مسئولان تأکید کرد که زمینه تحقق آن را فراهم کنند.

به گزارش آرانیوز:محمود قاسم نژاد در نخستین جلسه ستاد انتخابات استان گیلان با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س) و سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی به بیان راهکارهای مشارکت هرچه بیشتر مردم در این رویداد سیاسی پرداخت.

وی با اشاره به تاکید وزیر کشور بر لزوم توجه به چهار اولویت امنیت، انتخابات، کرونا و معیشت از سوی مسئولان در ایام پیش رو، اظهار کرد: فرمانداران باید به موضوعات مطرح شده، توجه کنند و آنها را در اولویت کارهای خود قرار دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان اضافه کرد: شعارهایی همچون انتخابات در تراز جمهوری اسلامی، گام دوم انتخابات، قانونمندی و بی‌طرفی و مشارکت فراگیر از شعار پیشنهادی ستاد انتخابات کشور برای انتخابات سال ١۴٠٠ است که همه باید در سخنان خود به بازنشر و تبیین آنها بپردازند.

قاسم نژاد ایجاد مشارکت حداکثری را نیازمند جلب رضایت و بهبود معیشت مردم دانست و افزود: مسئولان به عنوان افراد پیشرو در جلب رضایتمندی و ایجاد امید در مردم باید همواره برای رفع موانع تلاش کنند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار