کد خبر: ۵۹۳۱۹
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۲
گرگان- رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان از کاهش شهرهای نارنجی استان خبرداد و گفت: هم اکنون ۴۵۴ بیمار کرونایی در مراکز درمانی گلستان بستری هستند.

به گزارش آرانیوز:عبدالرضا فاضل ظهر شنبه در جلسه ستاد استانی مقابله و پیشگیری از کرونا، اظهارکرد: از زمان اجرای محدودیت‌های کرونایی در سطح استان و همکاری صنوف و مردم، روند ابتلا و بستری کووید ۱۹ در استان گلستان رو به کاهش است که امیدواریم با تداوم این روند، شرایط بهتری را در استان خواهیم داشت

وی افزود: هم اکنون ۴۵۴ بیمار کرونایی در مراکز درمانی استان بستری هستند که از این تعداد ۹۷ نفر در بخش مراقبتهای ویژه هستند و ۳۷ نفر از آنها هم به دستگاها ونتیلاتور (تنفس مصنوعی) متصل هستند.

فاضل از فوت پنج بیمار کرونایی در ۲۴ ساعت گذشته خبرداد و گفت: استان در حال حاضر در وضعیت هشدار از لحاظ شیوع کرونا است و شهرستان‌های گرگان، کردکوی، بندرترکمن، بندرگز و آق قلا در وضعیت هشدار (نارنجی) و شهرستان‌های گنبد، مراوه تپه، مینودشت، آزادشهر، رامیان، کلاله، علی آباد، گمیشان و گالیکش در وضعیت زرد قرار دارند.

وی اضافه کرد: در شهرهای زرد دو سوم کارمندان و در شهر های نارنجی یک دوم در محل کار حاضر می شوند و این شرایط تا اعلام ستاد پابرجا است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار