کد خبر: ۵۹۲۰۱
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۰
گرگان- استاندار گلستان با بیان این که گلستان در میانگین ابتلا و فوت مبتلایان کرونا در کشور جز استان های آخر کشور است، از تولید روزانه ۴۰۰ هزار ماسک در استان خبرداد.

به گزارش آرانیوز:هادی حق شناس بعدازظهر چهارشنبه در دیدار با معاون فرهنگی و سخنگوی وزارت بهداشت اظهارکرد: طی سال جاری گلستان در میانگین ابتلا کرونا در شاخص هر ۱۰۰ هزار نفر و فوت در شاخص هر یک میلیون نفر، در کشور جز استان های آخر کشور است.

وی افزود: در نیمه اول سال جاری و علی رغم گسترش شیوع ویروس در اسفند سال قبل میزان متوسط فوتی های استان به پنج الی ۶ نفر در روز کاهش یافت.

حق شناس ادامه داد: گلستان در روزهای اول با مشکل تهیه ماسک و مواد ضدعفونی کننده مواجه بود اما در حال حاضر مواد ضدعفونی کننده در سایزهای مختلف در استان تولید می شود و علاوه بر نیاز استان، پاسخگوی نیاز دیگر استان های کشور هم است و در تولید ماسک هم به رقم تولید روزانه ۴۰۰ هزار ماسک استاندار و بهداشتی در استان رسیده ایم.

استاندار گلستان گفت: اجرای طرح شهید سلیمانی در گلستان با مشارکت دو هزار و ۳۰۸ نفر در قالب تیم حمایت، رهگیری، مراقبت در منزل و نظارت با محوریت بسیج و دانشگاه علوم پزشکی در سراسر استان در حال اجرا است و خوشبختانه تاثیر مثبت و بسزایی دارد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار