کد خبر: ۵۸۹۶۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹
گرگان- فرمانده سپاه نینوا گلستان از رشادت ۳۲۰ بانوی رزمنده گلستانی در دوران دفاع مقدس خبرداد و گفت: ولایتمداری مولفه اصلی حضرت زینب(س) بود.

به گزارش آرانیوز:سردار علی ملک شاهکوهی ظهر شنبه در نشست فرهنگی با خواهران شاغل در سپاه نینوا اظهارکرد: یکی از مؤلفه‌های اصلی زندگی حضرت زینب (س) ولایتمداری و اطاعت پذیری مطلق ایشان از امامین زمان خویش است.

وی افزود: برکت حضور حرم مطهر حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س) در سرزمین شام را در غائله داعش به چشم دیدیم و معجزات عجیبی در آن ماجرا رقم خورد.

ملک شاهکوهی بیان کرد: ما در گلستان ۳۲۰ بانوی رزمنده در دفاع مقدس داریم که نشان دهنده روحیه انقلابی خواهران ما در این استان است.

وی اضافه کرد: از شما خواهران شاغل در سپاه نینوا انتظار می‌رود نقش خود را در گام دوم انقلاب اسلامی به خوبی ایفا کنند و پاسدار راستین انقلاب باشند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان بیان کرد: سپاه از مردم و برای مردم است پس شادی مردم را شادی خود و غم و مشکلات آنان را غم و مشکلات خود بدانید.

الگوی خواهران شاغل در سپاه حضرت زینب (س) است

همچنین در ادامه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان ادامه داد: بعد از ۴۲ سال که از وجود انقلاب اسلامی می‌گذرد مستکبرین تمامی شیوه‌های دشمنی علیه این انقلاب الهی را به کار گرفته اند اما هربار شکست خوردند.

حجت الاسلام جعفر رعایتی افزود: خون پاک و مطهر شهدا، نفس قدسی امامین انقلاب اسلامی و دعای خیر حضرت بقیه الله (عج) ضامن بقای کشور است.

وی بیان کرد: آنچه از خواهران شاغل در سپاه انتظار می‌رود این است که خللی در وظیفه همسری و مادری شأن در محیط خانه ایجاد نشود.

رعایتی تصریح کرد: امروز با توجه به شرایط کرونایی حاکم بر دنیا ما هم باید از ظرفیت فضای مجازی برای تبیین آرمان‌های انقلاب اسلامی برای خواهران بسیجی استفاده کنیم.

وی گفت: بر همه ما فرض است که وحدت شیعه و سنی و تمامی اقوام را در فعالیت خود حتی در فضای مجازی را در نظر بگیریم چراکه هر صحبت وحدت شکن دشمنان را شادمان می‌کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان بیان کرد: الگوی شما خواهران در انجام رسالت پاسداری از انقلاب اسلامی حضرت زهرا (س) و دختر ایشان حضرت زینب (س) است

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار