کد خبر: ۵۸۸۳۹
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۷
گرگان- رئیس اداره بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: در راستای تامین نیاز روستاییان گلستان ۱۰۰ تن روغن جامد پنج کیلویی تنظیم بازار طی هفته آتی بین جامعه هدف توزیع می شود.

به گزارش آرانیوز:علی رضا بابازاده پیش از ظهر چهارشنبه در پنجمین جلسه کارگروه تنظیم بازار گرگان اظهارکرد: در راستای تامین نیاز روستاییان گلستان ۱۰۰ تن روغن جامد پنج کیلویی تنظیم بازار طی هفته آتی بین جامعه هدف توزیع می شود.

رئیس اداره بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان افزود: با توجه به کمبود روغن طی هفته های اخیر و هماهنگی های انجام شده با شبکه های تامین و توزیع در جهت تنظیم بازار این کالا طی برنامه ریزی های صورت گرفته انواع روغن مایع، جامد، نیمه جامد و روغن نرم قنادی از مبادی تولید و با معرفی عاملان عمده استان خریداری و در شبکه های مصرف مردمی شامل فروشگاه های زنجیره ای سطح استان و واحدهای صنفی منتخب و همچنین تشکل های صنفی که نیاز به مصرف روغن داشته اند مانند اتحادیه صنفی قنادان، اغذیه فروشان و رستوران داران با توجه به میزان و نوع روغن های مورد نیاز شان تامین وتوزیع شد.

وی گفت: همچنین در راستای اجرای مصوبه کارگروه تنظیم بازار کشور طی هماهنگی های انجام شده تخم مرغ با نرخ مصوب ۱۴ هزار و ۵۰۰ تومان از طریق شبکه های توزیع صنفی و با نظارت همه دستگاه های متولی به فروش می رسد.

بابازاده بیان کرد: شهروندان می توانند گزارشات مربوط به گران فروشی در این حوزه را به سامانه سازمان صنعت، معدن و تجارت گزارش کنند.

وی گفت: در راستای مصوبات کارگروه تنظیم بازار استان همچنین مرغ گرم طی هماهنگی های انجام شده با سازمان جهاد کشاورزی، زنجیره های تولید، دامپزشکی و غیره با توجه به نیاز استان از تولید کنندگان اخذ و از طریق کشتارگاه های صنعتی با قیمت مصوب در اختیار مباشرین معرفی شده از سوی سازمان صنعت، معدن وتجارت استان گلستان قرار می گیرد تا با قیمت ۲۰ هزار و ۸۰۰ تومان در اختیار مصرف کنندگان قرار گیرد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار