کد خبر: ۵۸۲۱۱
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۷
یزد - رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: حمایت از مدیران جسور و جهادی و برخورد با ترک فعل‌ها در دستور کار دستگاه قضایی قرار دارد.

به گزارش آرانیوز:غلامعلی دهشیری ظهر امروز در نشست شورای حفظ حقوق بیت المال استان یزد با اشاره به ابلاغ دستورالعمل نحوه مقابله با ترک وظایف قانونی مدیران توسط ریاست قوه قضائیه اظهار داشت: برخورد با ترک فعل مدیران در حوزه های مختلف به ویژه در حوزه حفظ حقوق عامه در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: دادگستری با اعلام گزارش بازرسی کل وفق دستورالعمل ابلاغی ترک فعل ها را مورد بررسی و صدور حکم قرار خواهد داد.

دهشیری با اشاره به نقش مدیران در پیشرفت و آبادانی کشور تصریح کرد: به طور قطع دستگاه قضا از مدیران شجاع و جسور که خدمت به مردم و انقلاب را سرلوحه فعالیت خود قرار داده اند، حمایت کامل خواهد داشت.

وی اظهار داشت: برخی کارکنان باید به جای چوب گذاشتن لای چرخ مردم به دنبال حل مشکلات مردم به عنوان بزرگترین سرمایه این نظام و انقلاب باشند.

در ادامه این جلسه موضوع اراضی کشت موقت روستای رکن آباد شهرستان میبد، که در حال حاضر ۲۳۰ نفر متصرف دارد که کشت موقت بر این زمین ها داشته اند و همچنین در خصوص پلاک ۵۳۹۰ شهرستان اشکذر که یکی از معضلات اساسی این شهرستان است و همچنین در خصوص زمین های تفکیک شده شرکت سنگبری یزدباف در جاده یزد تفت قبل از زمین های کاریزلند از دیگر موضوعات این جلسه بود که پس از بحث و تبادل نظر تصمیمات شایسته اتخاذ شد.‌

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار