کد خبر: ۵۸۲۰۰
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۱
خنداب- فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: سارقانی که در حدود ۳ میلیارد و ۵۰۰ ملیون ریال طلاجات و وجه نقد را از منزل شهروندی خندابی سرقت کرده بودند شناسایی و دستگیری شدند.

به گزارش آرانیوز:سردار حسن مفخمی شهرستانی گفت: مدتی پیش با اعلام گزارش سرقت ۲۰۰ گرم طلا، ۵ قطعه سکه تمام بهار آزادی و مبلغ ۳ میلیارد ریال وجه نقد از منزل خانمی میانسال در شهرستان خنداب، بررسی تخصصی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس شهرستان قرار گرفت.


وی افزود: در تحقیقات مقدماتی پلیس مشخص شد که خانمی به عنوان پرستار در نزد صاحبخانه مشغول به کار می‌شود و در روز قبل از از وقوع سرقت، دو نفر از بستگان وی نیز در منزل صاحبخانه به عنوان مهمان حضور داشته‌اند و همگی صبح و بدون اطلاع، منزل را ترک می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به تمرکز تحقیقات کارآگاهان پلیس بر روی این افراد گفت: در این تحقیقات مشخص شد که این افراد پس از وقوع سرقت متواری و دیگر در محل سکونت قبلی خود نیز حضور نیافته‌اند.

سردار مفخمی شهرستانی خاطر نشان کرد: در ادامه تکمیل تحقیقات تخصصی پلیس، مأموران انتظامی مخفیگاه متهمان این پرونده را در یکی از شهرستان‌های استان البرز شناسایی و در عملیات‌هایی جداگانه هر سه نفر را دستگیر و به شهرستان خنداب انتقال دادند.

وی در ادامه اظهار داشت: متهمان دستگیر شده پس از مشاهده مدارک و شواهد قانونی در بازجویی‌های کارآگاهان، چنین بیان کرد که از مدت‌ها پیش با طرح نقش قبلی و به منظور سرقت از منزل شاکی، پرستاری این فرد را قبول کرده و در یک فرصت مناسب با دادن قرص‌های خواب آور به او، با همکاری دیگر همدستانش اقدام به سرقت از این منزل کرده‌اند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی در پایان با با تأکید بر رعایت توصیه‌های پیشگیرانه پلیس در به کارگیری افراد در منزل و محل کار خاطر نشان کرد: متهمان دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی، به دستگاه قضائی معرفی شدند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار