کد خبر: ۵۸۱۳۷
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۳
اهواز- مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان خوزستان گفت: رئیس‌کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور فردا برای بازدید حضوری از منازل آسیب‌دیده شهروندان در پی بارندگی اخیر به خوزستان سفر می‌کند.

به گزارش آرانیوز:مسعود انصاریان به منازل آسیب‌دیده شهروندان خوزستانی در پی بارندگی اخیر اشاره کرد و گفت: در این راستا فردا (۱۵ آذرماه) رئیس‌کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور به خوزستان سفر خواهد کرد تا بازدید حضوری را در این زمینه داشته باشد.

وی با بیان اینکه گزارش‌های اولیه در این خصوص تهیه شده و مناطق آسیب دیده نیز شناسایی شدند، افزود: پس از جمع‌بندی، رئیس‌کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور میزان خسارت‌های برآورد شده را به هیئت دولت خواهد برد تا توسط دولت مصوبه‌ای در این خصوص صادر شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان خوزستان خبر داد: همه مراحل ابتدایی کار انجام شده است و بزودی مصوبه هیئت دولت که صادر شود، کار خود را شروع خواهیم کرد.

وی در خصوص اینکه چه میزان منازل خسارت دیده‌اند، گفت: همکاران ما با شهرداری‌ها، مدیریت بحران استان و فرمانداری‌های اهواز، کارون و بندر امام و شهرک چمران جلساتی را در این زمینه داشته‌اند و جمع‌بندی اولیه انجام شده ولی نتیجه نهایی انجام نشده است که به محض نهایی شدن جمع‌بندی‌ها آمار اعلام می‌شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار