کد خبر: ۵۸۱۳۲
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۴
بجنورد- سرمربی تیم فوتبال اترک بجنورد با اشاره به آمادگی این تیم برای حضور در رقابت های لیگ دسته دو فوتبال گفت: تیم جوان اترک بجنورد برای صعود نیازمند روحیه و حمایت است.

به گزارش آرانیوز:حسن سروری با اشاره به انجام قرعه کشی لیگ دسته دوم فوتبال کشور اظهار کرد: تیم اترک بجنورد از نظر تعداد افراد کامل شده است و در روزهای باقی مانده تا شروع رقابت‌ها از نظر فنی و تاکتیکی به آمادگی ۷۰ درصدی خواهیم رسید.

سرمربی تیم فوتبال اترک از برگزاری چند دیدار دوستانه طی دو هفته آتی خبر داد و بیان کرد: حدود ۱۵ بازیکن غیر بومی و ۱۳ بازیکن بومی در اختیار داریم.

وی افزود: اگر بازی‌های تیم انتظار در لیگ دسته سه زودتر به پایان برسد می‌توانیم افراد مستعد را به اترک اضافه کنیم با این حال سعی شده تا حداکثر ممکن از بازیکنان بومی استفاده شود.

سروری با اشاره با نخستین بازی تیم اترک با کاسپین قزوین گفت: در هفته اول میزبان این تیم خواهیم بود.

سرمربی تیم فوتبال اترک بجنورد اضافه کرد: علاوه بر اینکه بازی هفته اول همواره از حساسیت زیادی برخوردار است، حضور کادر فنی پیشین تیم اترک بر روی نیمکت کاسپین حساسیت‌های این بازی را دوچندان می‌کند.

وی در ادامه افزود: سقف پرداختی‌های تیم اترک بسیار پایین است و تمام بازیکنان باانگیزه پیشرفت به میدان آمده‌اند.

سروری تصریح کرد: امیدواریم با حمایت استان بتوانیم نتایج مناسبی را کسب کنیم.

سرمربی تیم اترک بجنورد در انتها گفت: تیم ما جوان است و روحیه مناسب نیاز دارند پس باید حمایت‌های روانی زیاد باشد تا بتوانیم در نیم فصل دوم به فکر صعود باشیم.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار