کد خبر: ۵۸۱۳۰
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۱
مشهد ـ معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: با همراهی مدیران واحدهای اقامتی، بیش از هشت هزار تخت برای گذران دوران نقاهت بیماران در مراکز اقامتی پیش بینی شده است.

به گزارش آرانیوز:محمدصادق براتی در جریان بازدید سرزده از مراکز اقامتی شامل برخی هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها و مهمانپذیرهای مستقر در مرکز استان به جهت بررسی نحوه رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط این مراکز به همراه مسئولین دستگاه‌های مرتبط، رعایت پروتکل‌های بهداشتی را در این مراکز رضایت بخش اعلام کرد.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی در خصوص مشارکت مراکز اقامتی در امر مساعدت به ستاد مدیریت کرونای استان برای تأمین تخت‌های نقاهتگاهی گفت: با همراهی مدیران واحدهای اقامتی، بیش از هشت هزار تخت برای گذران دوران نقاهت بیماران در مراکز اقامتی پیش بینی شده که در صورت نیاز با دستور استاندار محترم و رئیس ستاد مدیریت بیماری کرونای استان در اختیار دانشگاه علوم پزشکی مشهد و بیماران قرار خواهد گرفت.

وی ابراز امیدواری کرد تا با رعایت پروتکل‎‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی توسط آحاد مردم ولایتمدار استان بویژه مجاورین و زائرین بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الحجج علیه السلام همانند موج اول و دوم بیماری نیازی برای استفاده از این ظرفیت فراهم شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار