کد خبر: ۵۸۱۲۵
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۲
بیرجند- نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس گفت: بسیار باعث تأسف است که لایحه بودجه توسط شخصی غیر از رئیس جمهور، معاون ایشان و حتی رئیس سازمان برنامه و بودجه تقدیم مجلس شد.

به گزارش آرانیوز:حسین خسروی اسفزار بعد از ظهر پنج شنبه در دیدار با مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان‌جنوبی اظهار کرد: بهترین منبع، سرمایه و میراث فرهنگی هر جامعه نیروی انسانی آن است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس با اشاره به اینکه یکی از نشانه‌های سقوط دولت‌ها توجه به موضوعات فرعی به جای مسائل اصلی است، بیان‌کرد: در حوزه میراث فرهنگی نیز باید توجه داشته باشیم که مسائل فرعی جای موضوعات اصلی را نگیرد.

خسروی اسفزار ادامه‌داد: در موضوعات مرتبط با میراث فرهنگی بارها به افزایش ثبت ملی و جهانی آثار تاریخی خراسان‌جنوبی اشاره شده که در جای خود دارای ارزش است ولی در کنار آن باید به نتایج و ثمرات این ثبت آثار توجه داشت.

وی با بیان اینکه افزایش ثبت ملی و جهانی آثار تاریخی بیرجند و خراسان‌جنوبی باید منجر به شناخت بیشتر ایرانیان و جهانیان از این منطقه شود، افزود: باید این سؤال را پاسخ بدهیم که چرا هنوز برخی از مردم سرزمین خود ما برخی از سوغات خراسان‌جنوبی چون عناب را به درستی نمی‌شناسند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس با اشاره به اینکه وظیفه اصلی نماینده قانون‌گذاری و نظارت است، گفت: با این وجود نهایت تلاش خود را برای حل مشکلات حوزه انتخابیه در بخش‌های مختلف می‌کنیم.

خسروی اسفزار اظهار کرد: متأسفانه یکی از رویه‌های غلط در کشور ما این است که معمولاً در سال آخر خدمت مسئولان چندان پیگیری امور نیستند و دل به کار نمی‌دهند.

وی بیان‌کرد: دیروز وقتی شنیدم که رئیس جمهور محترم گفتند که طرح اقدام راهبری برای لغو تحریم‌ها به ضرر کشور است، بسیار افسوس خوردم و ای کاش ایشان اگر نکته‌ای داشتند در مجلس حضور یافته و آن را مطرح می‌کردند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس ادامه‌داد: بسیار باعث تأسف است که لایحه بودجه به عنوان مهمترین سند مالی کشور توسط شخصی غیر از رئیس جمهور، معاون ایشان و حتی رئیس سازمان برنامه و بودجه تقدیم مجلس شد.

خسروی اسفزار با اشاره به ضرورت هم‌افزایی همه مسئولان با یکدیگر یادآور شد: متأسفانه گاه دشمنان ما در باطل خود بیش از ما در حق با یکدیگر اتحاد دارند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار