کد خبر: ۵۷۹۰۸
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۹
قشم - مدیر بنادر و دریانوردی قشم با اشاره به اعمال محدودیت تردد بر اساس تصمیمات ستاد ملی کرونا گفت: تردد در این مسیرها از ساعت ۶ صبح آغاز و تا ساعت ۱۸ ادامه دارد.

به گزارش آرانیوز:علی اشتری با اشاره به ابلاغیه ستاد ملی کرونا و تصمیمات متخذه درکمیته استانی بیان داشت: براساس این ابلاغیه نحوه فعالیت بنادر مسافری، گردشگری و حمل و نقل ضروری در جزیره قشم از تاریخ یکم آذرماه به مدت دو هفته با محدودیتهای جدی در حال انجام است.

وی این محدودیتها را شامل تغییر و کاهش تردد از ساعت ۶ صبح تا ۱۸ در بنادر شهید ذاکری، پل و لافت، تعطیلی کلیه اسکله های گردشگری و اجرای فاصله گزاری اجتماعی در شناورها (کاهش ظرفیت شناورها) عنوان کرد و گفت: جلوگیری از سفرهای غیر ضروری و خروج شهروندان از بنادر ممنوع و از ورود گردشگران به جزیره قشم نیز در این ایام ممانعت به عمل آمده است.

مدیر اداره بنادر و دریانوردی به شناورهای متردد به جزیره لارک و هرمز نیز اشاره داشت و اظهارکرد: سرویس دهی این مسیرها از قشم برای جزیره لارک روزهای شنبه، دوشنبه و پنج شنبه ساعت ۸ صبح و ۱۶ بعدازظهر و سرویس های جزیره هرمز همه روزه ساعت ۷ و ۱۴ صورت می پذیرد.

وی تاکید کرد: این خدمات مختص بومیان منطقه است و از هرگونه ارائه خدمت به گردشگران در این ایام معذور هستیم.

اشتری تداوم این محدودیتها را منوط به تصمیمات ستاد ملی کرونا دانست و گفت: در صورت ابلاغ تصمصیمات جدید از سوی این ستاد اعمال محدودیت های تردد در بنادر قشم تمدید و تا رسیدن به شرایط مطلوب ادامه خواهد یافت.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار