کد خبر: ۵۷۹۰۵
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۴
اراک-- رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اراک گفت: ۱۵ باشگاه متخلف بدنسازی که از مقررات و دستورالعمل های ستاد کرونای استان مرکزی سرپیچی کردند پلمب شدند.

به گزارش آرانیوز:احسان فردوسی اظهار کرد: طی روزهای گذشته حدود ۱۵ باشگاه بدنسازی متخلف توسط بازرسان اداره ورزش و جوانان شهرستان اراک شناسایی و پلمپ شدند و صورتجلسه های تنظیم شده به دادستان و فرمانداری این شهرستان ازجاع شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان اراک با اشاره به اینکه از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا کنون بالغ بر ۸۵۰ مورد بازدید از باشگاه‌ها صورت گرفته است، اظهار کرد: صورتجلسه، اعلام، توبیخ، کمیته انضباطی و همچنین پلمب و اعلام به مراجع ذیصلاح و قضائی از اقدامات این اداره در بحث بازرسی باشگاه‌ها بوده است.

فردوسی با بیان اینکه لیستی در حدود ۴۰ باشگاه و مکان ورزشی با پیوست «اقدام علیه امنیت سلامت جامعه» آماده شده است، افزود: متأسفانه باشگاه‌های ورزشی با توجه به عدم تمکین و سماجت بر فعالیت علیرغم تذکر، توجیه، مراجعه و پلمپ به فعالیت ادامه دادند که این باشگاه‌ها به دستگاه قضائی معرفی خواهند شد و در کمیسیون ماده ۵ مجوز باشگاه‌ها در خصوص ابطال پروانه فعالیت مورد بازبینی و تصمیم گیری قرار می‌گیرند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار