کد خبر: ۵۷۹۰۱
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۸
ساری- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران گفت: دو هزار واحد مسکن محرومان با حمایت خیران و دستگاه های حمایتی در استان احداث می شود.

به گزارش آرانیوز:مهدی رازجویان ظهر دوشنبه در جلسه خیران مسکن ساز استان با اشاره به نقش خیران در ساخت مسکن نیازمند از شهرداری‌ها خواست تا برای صدور پروانه ساختمان با نیازمندان و خیران مسکن ساز همراهی داشته باشند.

وی با تقدیر از اقدامات خیران مسکن ساز، تأمین مسکن را از نیازهای خانوارها بیان کرد و گفت: دو هزار مسکن محرومان توسط دولت در استان احداث می‌شود.

وی با تاکید براینکه ساخت مسکن برای نیازمندان امری ضروری و خداپسندانه است، به طرح اقدام ملی مسکن برای خانه دارشدن قشر متوسط و ضعیف جامعه اشاره کرد و گفت: همه دستگاه‌های وظیفه دارند برای رفع مشکل نیازمندان گام بردارند.

معاون استاندار مازندران با بیان اینکه در ساخت مسکن نیازمندان، کیفیت و استانداردهای لازم رعایت شود، اظهار داشت: با فرهنگ‌سازی در جامعه می‌توان از ظرفیت خیرین بیشتری جهت ساخت مسکن برای نیازمندان بهره برد.

رازجویان با اشاره به حمایت دولت از خیرین، تصریح کرد: خانه‌دار کردن مردم باعث می‌شود تا امید و نشاط اجتماعی در جامعه افزایش یابد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار