کد خبر: ۵۷۸۸۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۹
کرمانشاه- معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه از برخورد جدی با برپا کنندگان مجالس عروسی و عزا در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش آرانیوز:حسین خوش اقبال دبعد از ظهر امروز در جمع اعضای ستاد مدیریت کرونا شهرستان هرسین، اظهار کرد: با تلاش‌های صورت گرفته توسط مجموعه شورای تامین شهرستان هرسین و اعضای ستاد کرونای این شهرستان خبرهای خوبی در هفته گذشته دریافت شده است.

وی با تقدیر از همراهی و همکاری مردم شهرستان هرسین و همچنین مجریان طرح شهید سلیمانی، گفت: بهترین روش برای کنترل بیماری کرونا طرح خانه به خانه و بیماریابی بوده که در طرح شهید سلیمانی با پیشگامی بسیج و همراهی هلال احمر و بهداشت ودرمان اجرایی شده است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه از مردم استان و شهرستان هرسین در خواست کرد که در هفته دوم اجرای ممنوعیت ها همراهی و همکاری بیشتری را با مسئولان داشته باشند.

وی با هشدار مجدد برخورد جدی به برپا کنندگان مجالس عروسی و عزا در شهرستان ها، تاکید کرد: توقع این است که ابتدا مردم مانع برپایی چنین مجالسی در شهرستان‌ها شوند چرا که این مجالس زحمات صورت گرفته در اجرای طرح ممنوعیت ها را بی فایده خواهد کرد.

خوش اقبال با تقدیر از همراهی دستگاه قضایی در اجرای طرح ممنوعیت‌ها، تصریح کرد: حتماً با استفاده از پشتوانه قضایی و نیروهای انتظامی با افراد خاطی و بی توجه به سلامت مردم چه در سطح افراد مسئول و چه افراد عادی برخورد خواهد شد.

رئیس کمیته امنیتی اجتماعی ستاد مدیریت بیماری کرونا استان کرمانشاه تاکید کرد: عملکرد شهرستان‌های در پایان هفته دوم ممنوعیت و محدودیت های ۲ هفته ای مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت از این رو مدیران شهرستان‌های موفق معرفی خواهند شد.

وی با اشاره به وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی در جامعه افزود: باید از مردم که علیرغم این مشکلات صبوری به خرج داده و همراهی با طرح ممنوعیت داشته اند قدردانی کرد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت: توقع می‌رود که مدیران در شهرستان‌ها با مردم مدارا داشته و شرایط آنها را بیشتر درک کنند.

خوش اقبال موفقیت کنترل بیماری کرونا را مستلزم همراهی مردم دانست و افزود: اگر همکاری و کمک های مردمی نباشد کار دولت برای خدمت رسانی با وجود تنگناهای اقتصادی سخت خواهد بود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار