کد خبر: ۵۷۸۸۳
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۸
کرمانشاه- استاندار کرمانشاه گفت: با همراهی و همدلی مردم در رعایت دستورالعمل های بهداشتی شاهد کاهش تعداد بیماران بستری و مرگ و میرهای ناشی از کرونا در کرمانشاه هستیم.

به گزارش آرانیوز:هوشنگ بازوند صبح امروز با تقدیر از همراهی گسترده مردم در رعایت دستورالعمل و توصیه‌های بهداشتی اظهار کرد: اقشار مختلف با وجود مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم‌های ظالمانه و شیوع کرونا در حرکتی ارزشمند و تحسین‌برانگیز مشارکت مطلوبی برای اجرای محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های جدید در هفته دوم داشتند و بازارها و دورهمی‌ها را تعطیل کردند.

وی افزود: خوشبختانه این همکاری‌ها موجب کاهش تعداد بستری‌ها و مرگ و میرهای ناشی از بیماری کرونا شده است.

استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: البته باید این روند رعایت کنترل بحران توسط اقشار مختلف، حتماً باید همین ادامه یابد، زیرا هرگونه بی‌توجهی و سهل‌انگاری می‌تواند برای استان و کشور تبعاتی فاجعه آفرین در پی داشته باشد.

بازوند ادامه داد: این همدلی و همراهی گسترده مردم، مسئولین و رسانه‌ها در این ایام برای کنترل بحران کرونادر صورت تعمیم به حوزه مباحث توسعه‌ای می‌تواند بسترساز تحولات عظیم و شگرف باشد.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: مسیر توسعه و شکوفایی استان در بحران‌ها بر اساس برنامه‌های توسعه‌ای پیگیری می‌شود و امیدوارم با رهایی از بحران کرونا این روند سرعت بیشتری بگیرد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار