کد خبر: ۵۷۸۷۵
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰
سالهاست مردم اکثر شهرهای خوزستان به ویژه شهرهای قرار گرفته در کنار دریا و رودخانه ها، با مشکل آبهای سطحی مواجه هستند و تنها هنر مسوولان پس از زیر آب رفتن زندگی و اموال مردم بسیج کردن امکانات برای رفع موقت ابگرفتگی است!

به گزارش آرانیوز، مولوی نماینده مردم آبادان اخبار تلخ زیر آب رفتن زندگی و کاشانه سیدمحمد مولوی لحظاتی پیش در واکنش به انتشار اخبار و تصاویر تلخ ابگرفتگی در شهرهای مختلف خوزستان  با انتقاد از عملکرد شهرداران و عدم نظارت جدی بر آنها گفت: سالهاست مردم اکثر شهرهای خوزستان به ویژه شهرهای قرار گرفته در کنار دریا و رودخانه ها، با مشکل آبهای سطحی مواجه هستند و تنها هنر مسوولان پس از زیر آب رفتن زندگی و اموال مردم بسیج کردن امکانات برای رفع موقت ابگرفتگی است!

وی خاطرنشان کرد: شهرداران، شوراها و مسوولان بالادستی آنها که در این سالها هیچ نظارتی بر عملکرد آنها نکرده اند مسوول وضع فلاکت بار فعلی هستند!.
نماینده مردم آبادان خاطرنشان کرد: شهرداران بایستی توسط دستگاه های نظارتی قاطعانه بازخواست شوند که چرا در این سالها این مشکل را به شکل اساسی حل نکرده اند که هر ساله و در این شرایط سخت اقتصادی باید زندگی و دارایی مردم زیر آب برود.
مولوی تصریح کرد: حل موقت و بسیج امکانات برای رفع ابگرفتگی هنر نیست بلکه هنر آنجاست که این مشکل اساسی و برای همیشه رفع شود .
وی گفت: جای تأسف دارد شهرهایی مثل آبادان، خرمشهر، بندر امام، ماهشهر و اهواز که در یک قدمی رودخانه ها و دریا قرار دارند با مشکل ابگرفتگی مواجه هستند!.
نماینده مردم آبادان با اشاره به تعطیلی دو روزه شهرهای بندر امام و ماهشهر بعنوان قطب اقتصادی کشور گفت: مایه تاسف است که قطب اقتصادی کشور بخاطر ابگرفتگی به تعطیلی کشیده میشوند در صورتی که بایستی سالها پیش برای رفع این مشکل چاره اندیشی میشد.
مولوی گفت: این روزها با دیدن فیلم ها و کلیپ های زیر آب رفتن منازل مردم حال خوشی نداریم و امیدواریم هر چه زودتر درد و رنج مردم خوزستان برای همیشه پایان یابد. 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار