کد خبر: ۵۷۸۲۲
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۰
ایلام-رئیس پلیس راه ایلام از فعالیت ۳۲ اکیپ گشتی پلیس راه در محورهای ارتباطی ایلام خبر داد و گفت: طرح زمستانی پلیس راه ایلام از ۲۲ آذر آغاز می شود.

به گزارش آرانیوز:رضا همتی زاده  اظهار کرد: با توجه به آغاز فصل سرما و بارش نزولات جوی، طرح ترافیکی زمستانی پلیس راه استان از ۲۲ آذر در حوزه جاده های برون شهری استان آغاز خواهد شد.

وی افزود: از هم اکنون تمامی رانندگان ضمن بازدید فنی از وسیله نقلیه خود، تجهیزات اجباری مورد نیاز فصل زمستان را مهیا و در وسایل نقلیه خود قرار دهند.

رئیس پلیس راه استان ایلام ادامه داد: تمامی وسایل نقلیه بایستی دارای برف پاک کن سالم و سیستم گرمایشی مناسب و همراه داشتن زنجیر چرخ تا پایان طرح زمستانی در اواخر اسفند ماه سال جاری باشند.

همتی زاده تاکید کرد: هدف از اجرای طرح خدمات رسانی سریع به مردم در شرایط خاص سخت و بحرانی در زمستان برای تسهیل در ترددهای جاده ای و ارتقاء ضریب ایمنی تردد است.

وی از فعالیت ۳۲ اکیپ گشتی پلیس راه در طول اجرای طرح گفت و بیان کرد: از هم اکنون تمامی راهدارخانه ها و تعدادی از تیم های ویژه گشتی پلیس راه در حالت آماده باش قرار گرفته اند و به صورت شبانه روزی در گردنه ها و مسیرهای مستعد حوادث ناشی از شرایط جوی مستقر هستند.

همتی زاده گفت: در اجرای این طرح سایر دستگاه های خدمت رسان از جمله راهداری و حمل و نقل جاده ای، راه و شهر سازی، هلال احمر و فوریت های پزشکی و مدیریت بحران استانداری با پلیس راه همکاری خواهند کرد.

وی در پایان ضمن تاکید بر موضوع ایمنی در سفرهای زمستانی گفت: با توجه به تقارن وضعیت خاص جامعه ناشی از انتشار ویروس کرونا با فصل زمستان، حتی الامکان از ترددهای غیر ضروری خودداری شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار