کد خبر: ۵۷۷۷۸
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۷
ساری- انجمن اسلامی دانشگاه مازندران با محکوم کردن ترور ناجوانمردانه دانشمند هسته ای ایران شهید محسن فخری زاده خواهان برخورد قاطع با عاملان این تراژدی ملی شدند.

به گزارش آرانیوز:در بیانیه انجمن اسلامی دانشگاه مازندران درپی شهادت دانشمند دانش هسته ای ایران، آمده است: ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت دانشمند جلیل القدر، سلیمانی صنعت هسته ای، دکتر محسن فخری زاده این سرمایه ی ملی که خدمات شایان وی گستره ای به پهنای دروازه های علم از پدافند هسته ای گرفته تا بازوان دفاعی کشور و از کیت های تشخیص کرونا تا واکسن این ویروس منحوس را در بر گرفته خدمت حضرت بقیة الله الأعظم (روحی و ارواحناه له الفداه) و مقام معظم رهبری (دامت برکاته)، خانواده مکرم ایشان و ملت شهید پرور ایران اعلام می داریم.

همچنین در این بیانیه آورده شده است: شهید بزرگوار در سنگر ها و خاکریز های گوناگون علمی و تحقیقاتی مانند ریاست سازمان پژوهش و نو آوری وزارت دفاع واستادی فیزیک هسته ای دانشگاه امام حسین، دانشمند ارشد وزارت دفاع و لجستیک نیرو های مسلح و به عنوان دارنده ی لقب پدر برنامه ی هسته ای ایران در رسانه های غربی عمر با برکت خود را وقف پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.

در ادامه تصریح شده است: انجمن اسلامی دانشگاه مازندران قویاً طالب برخورد قاطع با آمران عاملان و باعث این تراژدی ملی است و از شورای عالی امنیت ملی و ستاد کل نیرو های مسلح تقاضا داریم اشد انتقام را برای پاسداشت خون این شهید بزرگوار لحاظ کنند.

این انجمن به هیئت دولت هشدار داده است چنانچه پس از این واقعه که تنها کم تر از یکسال پس از شهادت سردار دلها داغ عزیز دیگری را دشمن بر دل ملت غیور ایران نهاد بخواهد دم از مذاکره و سازش با دشمن بزند این بار جوانان انقلابی ساکت نخواهند ماند و ما هیئت دولت را بابت عدم پاسخ دهی قاطع پس از به شهادت رسیدن حاج قاسم سلیمانی و دادن امتیازات عدیده مانند بازرسی های بی سابقه جاسوسان سرویس های غربی _عبری در پوشش بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی قویاً در ایجاد واقعه اخیر مقصر می دانیم.

در ادامه تاکید شده است مراتب اعتراضات انجمن اسلامی دانشگاه مازندران ابلاغ خواهد شد و هنگامی که عضو بلند پایه دستگاه دیپلماسی کشور به جاسوس صهیونیست هنگام تبادل لبخند بزند قطعاً چراغ سبزی به دشمن برای ارتکاب جنایات بیش تر است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار