کد خبر: ۵۷۷۷۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۳
ساری- استاندار مازندران با بیان اینکه طرح محدودیت های کرونایی سردار سلیمانی محله محور است، از اجرای این طرح در ۷۵۰ محله با کمک پایگاه های مقاومت بسیج خبر داد.

به گزارش آرانیوز:احمد حسین زادگان بعدازظهر شنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونا ویروس با اشاره به آغاز طرح محدودیت کرونایی سردار شهید سلیمانی، آن را مردم محور دانست و گفت: این طرح توسط دانشگاه علوم پزشکی و با همکاری بسیج آغاز شده است.

وی با عنوان اینکه تاکنون ۷۵۰ پایگاه بسیج برای اجرای طرح سردار سلیمانی فعال شدند، افزود: شمار این پایگاه‌ها به دو هزار پایگاه افزایش خواهد یافت.

استاندار مازندران یادآور شد: در طرح محله محور سردار شهید سلیمانی سمن‌های مردم نها نیز ذیل فرماندهی عملیات پایگاه مقاومت بسیج فعالیت می‌کنند، گفت: مرحله اول اجرای این طرح به صورت آموزشی است.

حسین زادگان همچنین با اشاره به وجود ابهاماتی در اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌های کرونایی یادآور شد: نیروی انتظامی باید در این زمینه پاسخگویی داشته باشد و برای رفع ابهامات برنامه ریزی کند.

وی همچنین با اشاره به تعطیلی شهرهای قرمز استان گفت: تعطیلی کامل استان در دستور کار نیست و براساس رنگ بندی این ادارات تعطیل می‌شوند.

وی یادآور شد: به دستگاه‌ها اجازه داده شده برای کاهش و قطع زنجیره کرونا در حد نیاز، نیروهای خود را به کمتر از یک سوم کاهش دهند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار