کد خبر: ۵۷۷۷۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۲
ساری- نماینده ولی فقیه در مازندران با تسلیت به مناسبت شهادت و ترور ناجوانمردانه دانشمند عرصه علم و دانش هسته ای، گفت: شهادت نشانه حقیقت جهادگری و مجاهدپروری انقلاب است.

به گزارش آرانیوز:در پیام تسلیت آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در پی ترور ناجوانمردانه دانشمند عرصه علم و دانش هسته‌ای، شهید محسن فخری زاده، آمده است: در آستانه سالروز شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی به دستِ چدنیِ پوشیده در مخملِ حقوق بشری و مبارزه با تروریسم شیطان بزرگ و صهیونیسم جنایتکار، شاهد شهادت سردار دیگری در حوزه دانش و فناوری یعنی محسن فخری زاده با همان دست‌های ناپاک و جنایت‌بار بیرون آمده از آستین مشتی فریب خورده می‌باشیم، که ملت ما را داغدار کرده است.

در این پیام تصریح کرد: البته از آن جهت که شهادت پایان یک جهاد فی سبیل الله است و نشانه تداوم حقیقت جهادگری و مجاهدپروری انقلاب اسلامی است برای ما امیدوارکننده است، درود خدا به این ملت و چنین خانواده‌ها که فرزندانی مجاهد و خدوم تقدیم خدای خودکرده و برای استقلال و عزت این مملکت قربانی کردند.

اینجانب شهادت این دانشمند فرهیخته را به محضر حضرت حجت ارواحنا فداه، مقام معظم رهبری دام ظله، مردم شریف ایران اسلامی، جامعه علمی و دانشگاهی و خانواده محترم این شهید تسلیت و تبریک عرض نموده، آرزوی صبر و اجر برای همگان و تعالی و سربلندی برای ملت و میهن عزیزمان را از خداوند متعال دارم.

همچنین در پیام جداگانه احمد حسین زادگان استاندار مازندران نیز آمده است: دشمنان کوردل و اذناب تروریست آنان در خیال باطل اند که با شهادت دکتر محسن فخری زاده؛ رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، دانشمند بزرگ و نامی و مغزهای حوزه دفاعی ایران اسلامی می‌توانند خللی در عزم ملت ایران و راهی که برای تداوم عزت و اقتدار خویش برگزیده‌اند، وارد کنند.

اینگونه اقدامات ناجوانمردانه؛ نشانگر عجز و ناتوانی استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی در برابر ملتی است که با تقدیم جان خویش از آرمان‌ها و اهداف بزرگ خود صیانت می‌کند و از مرزهای خود با توان و دانش دانشمندان این آب و خاک صیانت می‌نماید و در مسیر دست یابی به تکنولوژی مورد نیاز خود در عرصه‌های مختلف هسته‌ای، نظامی و دفاعی با عزمی جزم و راسخ‌تر از گذشته گام بر می‌دارد و با تقدیم خون فرزندان خود روز به روز در آرمانی که برگزیده ثابت قدم تر می‌شود.

میراث گرانبهایی که از شهید فخری زاده در دانش دفاعی برجای مانده، چراغ راه دانشمندان ایرانی در پیمودن مسیر عزت و استقلال خواهد بود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار