کد خبر: ۵۷۷۵۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵
کرمانشاه- سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه با انتشار بیانیه‌ای ترور دانشمند هسته‌ای شهید، دکتر محسن فخری زاده را محکوم و خواستار برخورد با عاملین ترور این دانشمند هسته ای کشور شد.

به گزارش آرانیوز:سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه با انتشار بیانیه‌ای ترور دانشمند هسته‌ای شهید، دکتر محسن فخری زاده را محکوم کرد.

متن بیانیه سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنینَ رِجالٌ صَدَقُوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضی‏ نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَ ما بَدَّلُوا تَبْدیلا

ملت بزرگ ایران که ۵۷ سال پیش، مسیر دشوار رسیدن به استقلال و آزادی را به رهبری خمینی کبیر آغاز کرد، خوب می‌دانست که قدم نهادن در این راه، همراه با سختی و دشواری و همواره نیازمند مجاهدت و جانفشانی است. به همین دلیل از میان تئوری‌های رنگارنگ، نظریه قرآنی مقاومت و استقامت را پذیرفت و گفت که خدایش الله است و در مقابل مشکلات، استقامت ورزید. و ندای فرشتگان که با بشارت بهشت، به نترسیدن و نگران بودن سفارش می‌کردند را از زبان امامان راحل و حاضر خود بارها شنید.

جنایتِ شغالانه تروریست‌های صهیونی در به شهادت رساندن دانشمند برجسته و ممتاز هسته‌ای و دفاعی، دکتر محسن فخری زاده اگرچه برای آن یار سفرکرده، بشارت آسایش و آرامش بهشت خداست ولی برای مردم ایران و آزادگان جهان، غمبار و اندوهناک است. فقدان او که عمری سینه‌اش تکیه گاه دانشمندان و دانشجویان و معدن علوم مفید و کاربردی بود و دستانش گره‌های بسته کشور را باز می‌کرد و مجاهده هایش، سروش پیروزی مستضعفین بود، حقیقتاً سخت است. و قطعاً باید برای آمرین و عاملین این جنایت بزرگ، نابود کننده باشد. در شرایطی که کشور به ویروسی منحوس مبتلاست و زمزمه دستیابی به واکسن بومی و سالم، موجی از امید به مردم هدیه داده بود، قطعاً به شهادت رساندن شهید فخری که شهرتش در عالم بیش از ایران بود، حاکی از تقابل جدی دشمنان با اراده ایران و اراده آنان برای جلوگیری ملت ایران از رسیدن به راه نجات و رهایی و کنترل این ویروس وحشی است.

سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه؛ ضمن تسلیت این ضایعه بزرگ به مقام معظم رهبری و ملت شهید پرور ایران و مستضعفین جهان، از قوه محترم قضا خواستار تشکیل پرونده ترور برای سران صهیونی آمریکا و عوامل نفوذی است و از قوه مجریه که معاون نخبه وزیر خود را از دست داده نیز پیگیری جدی و سریع به این پرونده و قطع هرگونه امید از دولت فعلی و آتی آمریکا را خواهان است. توجه به این نکته ضروری است که جبهه دشمنان در کنار به شهادت رساندن دکتر فخری زاده، نوعی از دیکتاتوری رسانه‌ای را نیز با فیلتر و بلاک صفحات کاربران ایرانی شروع کرده و در رسانه‌های مزدور خود به جعل و جابجایی واقعیات پرداخته‌اند که نیاز فوری به ورود فعال و متعهدانه وزارت ارتباطات دارد. قطعاً رها کردن تئوری‌های بی جواب و پرداختن به دو دستور مهم رهبر معظم انقلاب مبنی بر مجازات آمران و عاملان این جنایت و نیز تداوم راه علمی و فنی شهید فخری که به نتیجه نزدیک شده است مطالبه اصحاب رسانه استان کرمانشاه می‌باشد.

والسلام علی من اتبع الهدی

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار