کد خبر: ۵۷۷۲۲
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۱
سنندج- رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی کردستان از کولاک، یخبندان و مه غلیظ در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: همین امر روند تردد خودروها را با اختلال مواجه کرده است.

به گزارش آرانیوز:سرهنگ عیسی گوهری  اظهار کرد: طی بارش‌های اخیر و به دلیل برودت هوا در استان شاهد کولاک و مه غلیظ در محورهای شمالی و پدیده که در محورهای جنوبی هستیم.

وی افزود: هم اکنون به دلیل مه غلیظ و کولاک شاهد کاهش دید در مسیرهای ارتباطی استان هستیم لذا رانندگانی که قصد حرکت در محورهای اصلی و فرعی استان را دارند باید نکات ایمنی ویژه این شرایط را رعایت کنند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان کردستان اعلام کرد: بر اساس پیش بینی‌های سازمان هواشناسی از عصر امروز نیز سامانه جدید بارشی وارد استان می‌شود و تا دوشنبه در استان بارندگی خواهیم داشت.

گوهری از کردستانی‌ها خواست که با توجه به شرایط ویژه کرونایی و وضعیت جوی استان از سفرهای غیر ضروری در جاده‌های استان پرهیز کنند.

وی خاطرنشان کرد: اگر افرادی هم مجبور به سفر در جاده‌های استان هستند باید نکات ایمنی و تجهیزات لازم ازجمله زنجیر چرخ، سالم بودن تجهیزات گرمایشی و دیگر تجهیزات ویژه این وضعیت را مدنظر داشته باشند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار