کد خبر: ۵۷۷۰۷
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۵
قم- مدیر حوزه های علمیه در پیامی اعلام کرد: مؤکدا از مسئولان امنیتی کشور می‌خواهم که در نهایت دقت و سرعت نسبت به شناسایی و برخورد قاطع با عوامل و محرکان این جنایت فجیع اقدام نمایند.

به گزارش آرانیوز:آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور در پیامی شهادت شهید محسن فخری زاده را تسلیت گفت که متن پیام مدیر حوزه‌های علمیه بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیا عند ربهم یرزقون

شهادت دانشمند متعهد و متخصص، مدیر مجاهد و خستگی ناپذیر و چهره نقش آفرین در دانش و فناوری دفاعی و موشکی و هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران جناب آقای دکتر محسن فخری زاده (ره) توسط تروریست‌های بزدل وایادی جنایتکار استکبار موجب تأسف و تأثر ملت بیدار و دلیر ایران وحوزه های علمیه گردید.

آن استاد گرانقدر در حیات سراسر افتخار آمیز و پربرکت خویش در عرصه تحقیق و فعالیت علمی و مدیریت پژوهش‌های دفاعی صادقانه و متعهدانه و مبتکرانه تلاش نمود و پیشرفت‌های بزرگی برای میهن اسلامی رقم زد و در نهایت به سرنوشت مباهات آمیز شهادت دست یافت و به یاران شهیدش پیوست.

این جنایت ددمنشانه و اقدام تروریستی کوردلانه که در هفته بسیج و سالگرد شهادت دانشمند فرزانه شهید شهریاری (ره) توسط عناصر خودفروخته تروریستی صورت گرفت بار دیگر ترس و وحشت دشمنان جمهوری اسلامی ایران را از پیشرفت‌های اعجاب برانگیز دفاعی کشور به جهانیان ثابت کرد.

اینجانب بنام حوزه‌های علمیه شهادت و عروج ملکوتی این دانشمند ارشد و مدیر جهادی را به مقام معظم رهبری و فرماندهی کل نیروهای مسلح مدظله العالی، ملت رشید و شهیدپرور کشور و خانواده ارجمند، دوستان، آشنایان و همکاران ایشان تسلیت و تبریک عرض می‌کنم و از درگاه خداوند متعال برای آن شهید عزیز رضوان و غفران الهی و برای خانواده ایشان صبوری و شکیبایی و اجر جزیل مسئلت می‌نمایم.

مستکبران عالم بدانند ایران بیدار و مقاوم و دانشمندان سرافراز آن در برابر آنان تسلیم نخواهد شد و راه استقلال و آزادی و پیشرفت و مقاومت خود را ادامه خواهد داد و داغ سازش و تسلیم را بر دل آن خواهد نهاد و این حوادث خللی در اراده ایران وارد نخواهد آورد و بسیج قهرمان و محور مقاومت آرمان‌های انقلاب اسلامی را محقق خواهد ساخت.

مؤکدا از مسئولان امنیتی کشور می‌خواهم که در نهایت دقت و سرعت نسبت به شناسایی و برخورد قاطع با عوامل و محرکان این جنایت فجیع اقدام نمایند.

علیرضا اعرافی

مدیر حوزه‌های علمیه

۷ آذر ماه سال ۱۳۹۹

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار