کد خبر: ۵۷۶۹۲
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۸
زاهدان- نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان و امام جمعه زاهدان با صدور بیانیه‌ای ترور شهید محسن فخری‌زاده را محکوم و اعلام کرد:عمق عداوت دشمن بزدل صهیونیست با ملت ایران بار دیگر هویدا شد.

به گزارش آرانیوز:آیت الله مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان و امام جمعه زاهدان با صدور بیانیه‌ای ترور شهید محسن فخری‌زاده را محکوم کرد.

در این پیام آمده است: عمق عداوت دشمنان بزدل صهیونیست با ملت عزیز ایران بار دیگر برای تمام عالم، هویدا شد.

ترور ناجوانمردانه شهید محسن فخری‌زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و دانشمند توانمند هسته‌ای کشورمان، نشانگر استیصال ایادی شیطان در مقابله با روند متعالی نظام جمهوری اسلامی ایران و فتح قله‌های دانش توسط دانشمندان متعهد و ساعی ما است.

البته این اقدامات پست نه تنها آنها را از منجلاب تباهی نجات نخواهد داد، بلکه عمر نحس و دوران تاریک ظلم و ستم آنها را کوتاه‌تر خواهد کرد.

این واقعه اگر چه دردناک است و جانکاه، اما نیروهای جان بر کف اسلام با اتکال بر خداوند «عزیز ذوانتقام» این حرکت پلید را بی‌جواب نخواهند گذاشت.

اینجانب ضمن تبریک و تسلیت شهادت دانشمند شهید محسن فخری‌زاده به محضر حضرت ولی‌عصر (عج) و رهبر معظم انقلاب اسلامی، همچنین خانواده عزیز ایشان، جامعه علمی و دانشگاهی کشور و عموم ملت شهیدپرور ایران، برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل و برای آن شهید عزیز علو درجات را از خداوند متعال مسألت می‌نمایم.

گفتنی است، شهید محسن فخری‌زاده دانشمند هسته‌ای کشورمان، عصر جمعه در آبسرد دماوند به وسیله انفجار و شلیک، مورد سوءقصد قرار گرفت و به فیض شهادت نائل آمد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار