کد خبر: ۵۷۶۹۱
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۵
چابهار - فرمانده سپاه چابهار گفت: همزمان با ششمین روز از هفته بسیج تعداد ۶۰۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

به گزارش آرانیوز:سرهنگ محمدعلی پوراحمدیان ، اظهار داشت: دشمن با هوشیاری و تفکر سعی دارد با برنامه ریزی های کوتاه، میان و بلند مدت به اهداف شوم خود برسد و این وظیفه همه ما بخصوص بسیجیان را در حفاظت، حراست و پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌ها بسیار سنگین کرده است.

وی ادامه داد: امام، رهبری و مردم دو عنصر مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند که دشمن همیشه از قدرت و ابهت آنها ترس و هراس دارد و تا زمانی ملت ما همگام و وفادار به انقلاب و نظام اسلامی باشند هرگز دشمن جرأت و توان مقابله با قدرت ایران بر مبنای حکومت اسلامی را نخواهد داشت..

فرمانده سپاه چابهار تصریح کرد: بسیج به عنوان مردمی‌ترین نهاد ارزشی برخاسته از بطن جامعه در جمهوری اسلامی ایران موجب عزت، اقتدار، افتخار و سربلندی نظام و انقلاب اسلامی است.

وی افزود: این ثمره شیرین انقلاب اسلامی، با درایت و هوشیاری امام بسیجیان شکل گرفت و متأثر از اندیشه‌های تابناک و نورانی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به رشد و بالندگی و کمال رسید و در سرنوشت سازترین صحنه‌های تاریخ پر حماسه انقلاب اسلامی، نقشی کارآمد و تأثیرگذار ایفا کرد.

پوراحمدیان عنوان داشت: بسیج همیشه در صحنه‌ها حضور فعال داشته و این حضور فعال همیشه در خط انقلاب و رهبری بوده است.

وی با بیان اینکه همزمان با ششمین روز از هفته بسیج تعداد ۶۰۰ بسته معیشتی در چابهار بین نیازمندان توزیع شد اظهار داشت: این بسته‌ها با کمک خیرین و بسیج سازندگی سپاه چابهار هر کدام به ارزش ۳۶۰ هزار تومان و شامل؛ رب، روغن، ماکارونی، حبوبات و … در روستاهای اطراف و مناطق حاشیه نشین بین نیازمندان توزیع شد.

فرمانده سپاه چابهار با بیان اینکه کار اثرگذار بدون حضور عملی بسیج غیرممکن است و باید همه با این تفکر ناب به مردم خدمت کنیم، افزود: شجره طیبه بسیج از ابتدای انقلاب در همه میدان‌هایی که انقلاب به آن نیاز داشته، مخلصانه و مجاهدانه پای‌کار بوده و با اعتقاد راسخ در همه عرصه‌ها جان فشانی کرده است.

وی بیان کرد: جهت مبارزه با گران فروشی، بسیجیانی را به اداره صمت معرفی کردیم تا با همکاری با کارشناسان بر عملکرد صنوف و کسب بازار نظارت داشته باشند و علاوه بر کنترل قیمت اجناس از تخلفات و گرانی‌های غیرقانونی که منجر به آسیب به معیشت مردم می‌شود، جلوگیری کنند.

وی افزود: بسیجیان ما توان همکاری با اداره صنعت چابهار در راستای مقابله با مفاسد اقتصادی را دارند و اجازه نمی‌دهند خدشه‌ای به زندگی مردم وارد شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار