کد خبر: ۵۷۶۸۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۳
گرمسار- سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت گرمسار گفت: ۱۶ واحد تولیدی در این شهرستان تسهیلات رونق تولید ۹۹ به ارزش ۸۵۷ میلیارد ریال دریافت کردند.

به گزارش آرانیوز:زهرا پازوکی  با اشاره به اینکه تسهیلات رونق تولید طرحی برای رفع مشکلات مالی واحدهای تولیدی نیمه فعال و ایجاد توسعه و جهش در تولیدات داخلی است، اظهار داشت: در راستای اجرای این طرح در سال جاری ۱۶ واحد تولیدی تسهیلات رونق تولید به ارزش ۸۵۷ میلیارد ریال دریافت کردند.

وی بابیان اینکه در این مدت پرونده ۳۳ واحد تولیدی برای دریافت تسهیلات با موافقت کارگروه به بانک‌های عامل معرفی شدند، افزود: ارزش تسهیلات معرفی‌شده به بانک‌ها یک هزار و ۶۷۸ میلیارد ریال است.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت گرمسار در ادامه بابیان اینکه ۷۳۴ پروانه بهره‌برداری صنعتی در این شهرستان صادرشده است، خاطرنشان کرد: ۱۸ هزار و ۴۱ نفر در واحدهای صنعتی مذکور مشغول به کار هستند.

پازوکی با تأکید بر اینکه احیای واحدهای تولیدی نیمه فعال مهم‌ترین رویکرد این سازمان برای رونق تولید و توسعه اشتغال است، یادآور شد: ظرفیت‌های مطلوبی در بخش صنایع و معادن این شهرستان وجود دارد که با بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها تحول عظیمی در اشتغال شهرستان و حتی استان ایجاد خواهد شد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار