کد خبر: ۵۷۶۵۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۶
بیرجند- مسئول بسیج جامعه پزشکی خراسان جنوبی از آغاز طرح جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی در راستای مبارزه با کرونا طی هفته بسیج در استان خبر داد. ی

به گزارش آرانیوز:هاشم هیهات با اشاره به عمده فعالیت‌های بسیج جامعه پزشکی بیان کرد: بسیج جامعه پزشکی در خراسان جنوبی در دهه ۸۰ آغاز به کار کرده و تاکنون فعالیت‌های شایسته ای انجام داده است.

وی با بیان اینکه طی سال‌های گذشته ۱۶ تیم جهادی در مناطق محروم به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی می‌پرداختند، افزود: همچنین همه ساله در شهرستان‌ها بیمارستان‌های صحرایی برپا می‌کنیم.

هیهات تهیه و توزیع دارو بین در راستای رفع نیازمندی‌های بیماران را از دیگر برنامه‌های بسیج جامعه پزشکی دانست و گفت: هر ساله میزبان و مهمان گروه‌های جهادی پزشکی در مناطق محروم هستیم.

مسئول بسیج جامعه پزشکی خراسان جنوبی بیان کرد: با توجه به شیوع کرونا در سال جاری و فعالیت اعضای بسیج جامعه پزشکی در بیمارستان‌ها، در سال جاری اقدامات این سازمان سمت و سویی دیگر گرفته است.

هیهات با اشاره به عمده برنامه‌های هفته بسیج بیان کرد: ارجاع بیماران نیازمند به پزشکان خیر و توزیع بسته‌های بهداشتی در نقاط محروم از جمله برنامه‌های این هفته است.

وی آغاز طرح جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی را بزرگترین برنامه هفته بسیج دانست و گفت: این طرح با تشکیل کمیته‌های حمایتی، مراقبتی و نظارتی به امور مربوط به مراقبت و درمان، آموزش پیشگیری از کرونا، تسریع در بیماریابی، نظارت بر اصناف، قرنطینه خانگی و مسائل اقتصادی افراد کرونا مثبت و آسیب دیده از کرونا را تحت حمایت، نظارت و کنترل دقیق قرار دهند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار