کد خبر: ۵۷۶۴۸
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۳
بوشهر - نماینده ولی فقیه در استان بوشهر و امام جمعه بوشهر با تاکید بر مقابله صحیح با گران‌فروشی، گفت: مسئولان با برنامه صحیح و مدیریت کارآمد موجب رفع گرانی‌ها شوند.

به گزارش آرانیوز:آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری عصر جمعه در جمع خبرنگاران با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با شورای عالی هماهنگی اقتصادی بیان کرد: آنچه ما کم داریم در عرصه اقتصاد نداشتن برنامه و راهکار نیست بلکه یک همت، شجاعت و اهتمام جدی و پیگیری است.

وی با بیان اینکه چشم امید نباید به بیگانگان داشت و نمی‌شود به آنها اطمینان کرد ادامه داد: ما باید برنامه‌ریزی را طوری کنیم که گویا گشایشی از آنها صورت نمی‌گیرد. باید اتکا به توان داخلی داشت.

امام جمعه بوشهر با گرامیداشت هفتم آذر روز نیروی دریایی خاطرنشان کرد: این نیروی راهبردی با توانمندی در صف و ستاد و خودکفایی در عرصه تولید تجهیزات پیشرفته نظامی و توانمندی علمی و عملیاتی پرسنل آن نیرو و شجاعت میدانی و داشتن ایمان و معنویت و اتکا به خداوند متعال و دارا بودن روحیه و رویه ولایتمداری و مقاومت در مقابل تجاوز بیگانگان مایه عظمت و اقتدار ایران اسلامی در ساختار دفاعی به ویژه دریایی شده است.

وی افزود: از تمامی مردم عزیز استان بوشهر به ویژه کسانی که کسب و کار خود را تعطیل کرده‌اند و همچنین مدافعان سلامت و کادر درمانی تشکر و قدردانی کنم و امیدوارم هر چه زودتر این بیماری ریشه کن شود.

آیت‌الله صفایی بوشهری اضافه کرد: از مسئولان تقاضا می‌کنم درباره امور مالی تمامی کسانی که در این تعطیلی و قرنطینه شدن متحمل مشکلات مالی می‌شوند تدبیر مساعدت داشته باشند و در امر مالیات و سررسید پرداخت اقساط بانکی و دیگر امور و خدمات دولتی اقدامات لازم را اعمال کنند.

وی افزود: بار دیگر به مسئولان عرصه مدیریت و نظارت بر امور اقتصاد و معیشت مردم تذکر می‌دهم که در موضوع گرانی‌های افسار گسیخته با یک برنامه صحیح و نظارت و مدیریت کارآمد موجب رفع گرانی‌ها شوند. این حداقل توقع مردم از مسئولان است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار