کد خبر: ۵۷۶۴۲
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۳
کرج - فرمانده حوزه بسیج خواهران ۱۷۰ نجمه خاتون گفت: این حوزه متشکل از ۸ گروه جهادی فعال محله‌محور و یک گروه جهادی جغرافیا محور تحت عنوان نورالزهراء (س) است.

به گزارش آرانیوز:زهرا گل‌افشانی  در تشریح فعالیت گروهای جهادی حوزه بسیج خواهران ۱۷۰ نجمه خاتون ناحیه امیرالمومنین (ع)، اظهار کرد: حوزه بسیج خواهران در حال حاضر متشکل از ۸ گروه جهادی فعال محله‌محور و یک گروه جهادی جغرافیا محور تحت عنوان نورالزهراء (س) است.

وی با اشاره به مهم‌ترین اقدامات گروه‌های جهادی حوزه بسیج خواهران، عنوان کرد: گروه جهادی در قالب پزشکی در بحث سیل و زلزله فعالیت داشتیم و سه باب منزل در سوسنگرد تحویل گرفتیم و با کمک حوزه ۱۶۹ بسیج خواهران این منازل ساخته و تحویل داده شد.

فرمانده حوزه بسیج خواهران ۱۷۰ نجمه خاتون ناحیه امیرالمؤمنین (ع) با اشاره به اینکه در تهران (نوروزآباد احمدآباد مستوفی) منطقه کم برخوردار تحت پوشش قرار دادیم، افزود: همچنین منطقه باغ کُمش پردیس پزشک‌های متخصص در بین افراد کم‌برخورد حضور و ویزیت رایگان انجام شد و کمک‌های مؤمنانه در این منطقه و با توجه به بافت منطقه فعالیت‌های فرهنگی در این منطقه انجام شد.

وی در خصوص راه‌اندازی پدافند زیستی تحت عنوان حضرت فاطمه زهرا (س)، تصریح کرد: از زمان ابلاغ رهبر معظم انقلاب به منظور مقابله با بیماری کرونا وارد عمل شدیم و به لطف خدا این پدافند از ۲۰ اسفند سال گذشته راه‌اندازی کردیم.

گل‌افشانی ادامه داد: در بحث ضدعفونی محله در راستای مهار بیماری کووید _۱۹ چندین مرحله ضدعفونی معابر و مناطق پرتردد انجام شد و همچنین بسته‌بندی مواد بهداشتی، ژل ضدعفونی‌کننده دست، ماسک، دوخت ماسک و گان انجام و توسط گروه جهادی بسیج خواهران توزیع شد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین توزیع مواد غذایی و میوه در بین خانواده‌های آسیب‌دیده از بیماری کرونا توزیع شد.

فرمانده حوزه بسیج خواهران ۱۷۰ نجمه خاتون ناحیه امیرالمؤمنین (ع)، با اشاره به اینکه حوزه بسیج خواهران در بحث علمی و پژوهشی فعالیت‌های زیادی دارد، گفت: از جمله برگزاری کلاس کنکور برای سال ۱۴۰۰ که هم‌اکنون این کلاس‌ها در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه با برگزاری نمایشگاه متعدد، عرضه مستقیم کالا صورت می‌گیرد، تشریح کرد: در بحث اقتصاد مقاومتی و سال جهش تولید بانوان در منزل تحت آموزش قرار گرفتند و کارگاه‌هایی نیز دایر شد و هم‌اکنون نفرات برای عرضه مستقیم در نمایشگاه‌ها فعالیت دارند.

گل‌افشانی افزود: همچنین یکسری کارگاه‌های کارآفرینی در منازل سازمانی ارتش با همکاری ارتش و بسیج راه‌اندازی شد و خانم‌ها در این کارگاه‌ها مشغول کار هستند و درآمدزایی برای این افراد ایجاد شد.

وی در پایان متذکر شد: گروهای هنری سرود و تئاتر بسیار فعالی در حوزه بسیج خواهران امیرالمؤمنین (ع) تشکیل دادیم. همچنین نمایشگاهی از دستاوردهای بسیجیان حوزه در منازل سازمانی هم‌اکنون برپا است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار