کد خبر: ۵۷۶۳۲
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۴
ارومیه - نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی درپی شهادت دانشمند فرهیخته شهید محسن فخری زاده پیام تسلیتی صادر کرد و گفت: این اقدامات نتیجه مذاکره با ایادی استکبار است.

به گزارش آرانیوز:حجت الاسلام سیدمهدی قریشی در بخشی از پیام خود آورده است، شهادت مظلومانه دانشمند شهید محسن فخری زاده که در اقدامی تروریستی به لقاء الله شتافت، مردم بصیر و همیشه آگاه ایران‌اسلامی را داغدار کرد و موجب تالم و تأثر اینجانب گردید.

این پیام می‌افزاید، شهید سرافراز محسن فخری زاده یکی از شخصیت‌های برجسته علمی و پژوهشی در حوزه دانش هسته‌ای و دفاعی در کشور محسوب می‌شد که سال‌ها عمر با برکت خود را در مسیر خدمت به نظام‌اسلامی و ارتقای علمی و تحقیقاتی کشور صرف کرد که همواره در لیست ترور دشمنان قرار داشت و امروز با نثار خون مطهر خود نشان داد، اعتماد به دشمن جنایتکار و مذاکره با ایادی استکبار و کشورهایی که جز رسیدن به اهداف شوم خود مسیری را دنبال نمی‌کنند ثمری جز ریخته شدن خون‌ها و از دست دادن سرمایه‌های حقیقی این مرز و بوم نخواهد داشت.

امام جمعه ارومیه می‌افزاید، استکبار جهانی و تروریست‌های وابسته بدانند با این اقدامات ضد انسانی و خائنانه نمی‌توانند در عزم استوار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در رسیدن به قله‌های علم و فناوری خللی ایجاد کنند و مرتکبین این جنایت نفرت انگیز بزودی به سزای اعمال ننگین شأن خواهند رسید.

شهید محسن فخری‌زاده دانشمند هسته‌ای کشورمان، عصر جمعه در آبسرد دماوند به وسیله انفجار و شلیک، مورد سوءقصد قرار گرفت و به شهادت رسید.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار