کد خبر: ۵۷۵۹۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۵
یزد ـ دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان یزد از برگزاری جشنواره خدمت رضوی در دی‌ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش آرانیوز:محمدحسین رحیمی‌نسب ظهر امروز در نشست شورای معاونین و دبیران کانون‌های مرکزی خدمت رضوی شهرستان‌های استان یزد با اشاره به برگزاری جشنواره خدمت رضوی، خواستار ترغیب خادمیاران برای شرکت در این جشنواره شد.

وی، جشنواره خدمت رضوی را یکی از راه‌های استفاده از ایده‌ها و نظرات خادمیاران رضوی دانست و افزود: حضور در جشنواره خدمت رضوی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و زمینه بروز و تبلور ایده‌ها و خلاقیت‌ها را فراهم می کند.

رحیمی‌نسب، زمان ارسال آثار به جشنواره را تا ۳۰ دی‌ماه سال جاری اعلام کرد و ادامه داد: کانون های محلی و خادمیاران برای حضور در جشنواره باید به سامانه خادمیاری مراجعه کرده و ایده و پیشنهادهای خود در حوزه فعالیت‌های موفق در ارائه بسته جامعی از خدمات و ایجاد حال و هوای امام رضایی در بین خانواده های جامعه هدف و خادمیاران رضوی مشارکت کننده را ثبت نمایند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به به تبعات شیوع کرونا و محدودیت‌های به وجود آمده برای خدمت بر اهمیت نقش فضای مجازی تاکید کرد و اظهار داشت: یکی از راه‌های ارائه خدمت، استفاده از ظرفیت فضای مجازی است و مسئولان کانون‌ها در این زمینه برنامه ریزی ویژه ای داشته باشند.

مسئول کانون‌های خدمت رضوی استان بیان کرد: نیاز است کانون‌های خدمت رضوی خادمیاران مستعد را به عنوان رابط فضای مجازی به روابط عمومی دفتر آستان معرفی کنند تا برنامه ریزی لازم برای حضور حداکثری خدمت رضوی در این فضا شکل گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به طرح نظارت مومنانه گفت: با همکاری نزدیک مسئولان کانون های خدمت رضوی شهرستان ها و شورای معاونان باید زمینه فعالیت صحیح خادمیاران و کانون ها شکل گرفته و نظارت مومنانه ایجاد شود.

رحیمی نسب به فرازی از بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص استفاده از ظرفیت ادعیه در ایام شیوع بیماری کرونا اشاره کرد و خواستار تبیین این موضوع در گردهمایی مجازی قرار هشتم شد.

نظرشما
پربازدیدها