کد خبر: ۵۷۵۷۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۸
آمل- فرمانده سپاه آمل از توزیع بیش از ۱۵ هزار بسته معیشتی میان آسیب دیدگان کرونایی در شهرستان خبر داد.

به گزارش آرانیوز:سرهنگ جابر عسگری در حاشیه توزیع بسته‌های معیشتی به نیازمندان  اظهار داشت: این بسته‌ها شامل بیش از ۱۲ قلم کالای معیشتی به ارزش هر بسته ۵۰۰ هزار تومان در ادامه کمک‌های مومنانه بین نیازمندان آسیب دیده از بیماری کرونا ونیز افرادی که کسب وکار آنها دچار مشکل شده، شهرستان توزیع شد.

سرهنگ عسگری افزود: سپاه ناحیه شهرستان آمل از شیوع بیماری کرونا تاکنون در طرح رزمایش مواسات با همکاری خیران و بسیج پایگاه وحوزه های مقاومت سطح شهرستان در چندین مرحله کمک‌های جمع آوری شده مردمی را بین خانواده‌های آسیب دیده از کرونا تأمین وتوزیع کرده است.

وی اضافه کرد، که سپاه ناحیه شهرستان آمل با همکاری خیران و مردم نیک اندیش این شهرستان تاکنون بیش از ۱۵ هزاربسته معیشتی میان آسیب دیده‌های کرونایی دراین شهرستان از زمان شیوع بیماری کرونا تاکنون توزیع کرد.

فرمانده سپاه ناحیه آمل ادامه داد، سپاه در همه عرصه‌ها از دوران جنگ، سیل، زلزله حضور فعالی داشته و امروز نیز در جهت کمک به مردم همراه هستند.

سرهنگ عسگری همچنین به نقش آفرینی اصحاب رسانه و خبرنگاران برای ایجاد روحیه شور و نشاط بین مردم و مسئولین جهت مشارکت در رزمایش مومنانه اشاره کرد و یادآورشد: امروز بخش اعظمی از موج همدلی که بین مردم جهت دستگیری از نیازمندان و آسیب دیدگان کرونایی ایجاد شده مرهون اطلاع رسانی خبرنگاران است.

کانون بسیج رسانه سپاه ناحیه شهرستان آمل بیش از ۹۰ عضو دارد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار