کد خبر: ۵۷۵۷۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۶
ساری- دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران از انهدام ۵۱ باند قاچاق و کشف بیش از چهار تن انواع مواد مخدر طی سال جاری در استان خبر داد.

به گزارش آرانیوز:احمد مظفری صبح چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران از شناسایی و انهدام ۵۱ باند قاچاق مواد مخدر در مازندران و کشف بیش از ۴ تن انواع مواد مخدر در هشت ماهه سال جاری در مازندران خبر داد وگفت: با انجام هزار و ۷۸۱ طرح و عملیات در حوزه پاکسازی نقاط آلوده، ارتقا امنیت اجتماعی، کنترل محور مواصلاتی، هفت هزار و ۷۴۱ مرد و ۲۳۴ زن در ارتباط با جرایم مختلف مواد مخدر در استان دستگیر شدند.

وی از توقیف ۴۵۴ دستگاه خودرو سبک و سنگین و موتور در طی همین مدت در استان خبر داد و گفت: در راستای مبارزه جدی و همه جانبه با مواد مخدر علاوه بر متلاشی شدن ۵۱ باند قاچاق و توزیع مواد مخدر تعداد ۴۴۱۷ خرده فروش مواد مخدر در مازندران نیز دستگیر شدند و از مجموع دستگیر شدگان دو هزار و ۷۴۷ نفر افراد معتاد بودند.

مظفری تاکید کرد: با گسترش اقدامات اطلاعاتی و انتظامی مقدار کشفیات مواد مخدر در هشت ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۰ درصد رشد داشته است و با عزم جدی نیروهای کاشف و پلیس مبارزه با مواد مخدر استان عرصه بر قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر در استان تنگ‌تر خواهد شد.

وی از مردم مازندران خواست تا گزارش‌ها و فعالیت‌های مرتبط با قاچاق و توزیع مواد مخدر را به شماره ۱۱۰ اطلاع دهند.

مظفری در پایان از والدین دانش آموزان و خانواده‌ها خواست تا در جهت کنترل آسیب‌های اجتماعی و جلوگیری از ابتلاء فرزندان به ویروس زیانبار اعتیاد، مواد مخدر و روانگردان‌ها مراقبت بیشتری از فرزندان به ویژه همسالان و دوستان آنان داشته باشند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار