کد خبر: ۵۷۵۷۶
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۴
ساری- نماینده ولی فقیه در مازندران خواستار بهره گیری از تمامی ظرفیت ها و مهارت ها در بسیج مقابله با کرونا شد.

به گزارش آرانیوز:آیت الله محمدباقر محمدی لائینی ظهر چهارشنبه در نشست با بسیج جامعه پزشکی استان با تقدیر از تلاش‌های مدافعان سلامت در امر مبارزه و مهار کرونا اظهار داشت: آمار بالای تلفات زیبنده کشور ما نیست و همه باید برای کاهش بیماری دست در دست یکدیگر دهیم.

وی با اظهار اینکه افرادی که در راستای مداوای بیماران کرونایی از دنیا می‌روند، شهید محسوب می‌شوند، گفت: باید حوزه مبارزه با بیماری کرونا را حوزه جنگ حساب کنیم واگر بخواهیم به شکل بسیجی با کرونا مبارزه کنیم باید لشکر باشیم، زیرا نشستن در اتاق‌های شیشه‌ای و از راه دور دستور دادن کارآمد نیست و علاوه برآن باید تجهیزات داشته باشیم زیرا لشکر برای جنگیدن نیاز به تجهیزات دارد.

وی افزود: ️در تأمین تجهیزات باید به خودمان متکی باشیم و نباید منتظر بمانیم دنیای شرق و غرب واکسن و دارو بسازد و به ما بدهد زیرا داروهایی که آن‌ها به ما می‌دهند برای آزمایش دارو بر روی بیماران ما است.

امام جمعه ساری با عنوان اینکه نسبت تلفات با ابتلائی به بیماری در کشور ما زیاد است‌، گفت: باید در این زمینه تحقیق شود و در زمینه تحقیقات نباید چندنگاهی و چندسیاستی وجود داشته باشد زیرا پیشرفت در مبارزه با کرونا مستلزم این است که در مدیریت آن وحدت، انسجام و وفاق وجود داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید براینکه باید در مبارزه با بیماری کرونا از تمامی ظرفیت‌ها استفاده کنیم، گفت: درحال حاضر متأسفانه طب سنتی و گیاهی را علی‌رغم آثار خوبی داشته است را به اتهام اینکه شیوه علمی ندارند از آن استفاده نمی‌شود و در بسیجِ مبارزه با کرونا باید از تمامی سلیقه‌ها و مهارت‌ها استفاده شود.

آیت الله محمدی لائینی ویژگی دیگر بسیج را اخلاص دانست و گفت: در کنار شیوه‌های علمی باید از راهکارهای معنوی مثل استغفار درمانی و نمازدرمانی هم استفاده کنید و نباید به اتهام خرافات و غیرعلمی بودن اینها را رها کنیم.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار