کد خبر: ۵۷۵۵۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۱
یاسوج- رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا در استان به ۲۹۶ نفر خبر داد.

به گزارش آرانیوز:پرویز یزدان‌پناه سه شنبه شب در گفتگو با خبرنگاران، افزود: امروز از ۴۶۵ نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج، حدود ۵۷ درصد نمونه‌ها مثبت شد.

وی ابراز داشت: بیشترین موارد مثبت در شهرستان‌های بویراحمد با ٣٧ درصد، کهگیلویه ٢٩ درصد، گچساران ۱۵ درصد، چرام ٧ درصد، دنا ٤ درصد و بقیه موارد در سایر شهرستان‌های استان بود.

یزدان پناه با اشاره به اینکه علائم ابتلاء به آنفلوانزا و ویروس کرونا بسیار به یکدیگر شبیه است، گفت: تشخیص آنکه بیمار به کدام یک از این بیماری‌های ویروسی مبتلا شده به یک چالش بزرگ برای کادر درمان تبدیل شده است.

یزدان پناه خاطرنشان کرد: توصیه ما این است که اگر علائم خفیفی از بیماری کرونا را دارید، بسیار ساده از کنار آن گذر نکنید و همچنین اگر چند سرفه مختصر کردید، تصور نکنید که حتماً به کرونا مبتلا شدید.

وی افزود: هم اکنون ۴۴۰ بیمار مشکوک و قطعی کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد ۱۸۹ بیمار کرونایی قطعی است.

یزدان پناه با بیان اینکه ٢٨ بیمار در بخش‌های ویژه تحت درمان هستند، گفت: از مجموع مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد، ۱۵ هزار و ۷۱ نفر بهبود یافته گزارش شده است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار