کد خبر: ۵۷۵۴۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۹
قزوین - استاندار قزوین با بیان اینکه تولیدکنندگان در خط مقدم نبرد اقتصادی هستند، گفت: مدیران پشتیبان تولیدکنندگان در این نبرد اقتصادی محسوب می‌شوند.

به گزارش آرانیوز:از قزوین هدایت‌الله جمالی پور در سیزدهمین جشنواره کارآفرینان برتر استان قزوین که در استانداری قزوین برگزار شداظهار کرد: کارآفرینی و تولید به معنای ساختن و توسعه کشور است و تجلیل از کارآفرین نیز تجلیل از توسعه سازان کشور محسوب می‌شود.

وی افزود: مدیران خدمتگزاران مردم و همچنین بخش تولید و کارآفرینی محسوب می‌شوند و به لطف خدا این درک در میان مدیران استان قزوین به وجود آمده است.

استاندار قزوین تصریح کرد: شرایط اقتصادی کشور گویای یک پیچ تاریخی است و همه باید با کمک همدیگر از این پیچ تاریخی عبور کنیم.

وی بیان کرد: دشمن یک جنگ اقتصادی تمام عیار را بر علیه کشور به راه انداخته و در این مسیر نیز از تمام توان و ظرفیت‌های خود استفاده کرده تا بتواند ملت ایران را در سخت‌ترین شرایط ممکن قرار دهد.

جمالی پور اضافه کرد: در شرایطی که دولت از تمام ابزار و توان خود برای ضربه زدن به کشور استفاده کرده تولیدکنندگان در خدمت مقدم این نبرد اقتصادی بزرگ نقش مهمی ایفا می‌کنند و در این بین مدیران پشتیبانی کننده‌گان اصلی این رزمندگان خط مقدم اقتصادی محسوب می‌شوند.

وی عنوان کرد: نباید اجازه داد در این جنگ سخت اقتصادی، تولیدکننده احساس تنهایی بکند و یا در حالی که با دشمن در نبرد است ما به عنوان مدیر پشتیبانی کننده نه تنها حمایت نکنیم بلکه در مسیر او نیز سنگ بیاندازیم.

استاندار قزوین در پایان یادآور شد: همه باید با همه توان خود به توسعه تولید و اشتغال در کشور کمک کنیم و این یک رسالت همگانی است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار