کد خبر: ۵۷۵۳۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۵
زاهدان- رئیس صنعت، معدن و تجارت سیستان‌وبلوچستان گفت: اصناف این استان از ابتدای طرح مبارزه با ویروس کرونا تاکنون همکاری ۸۴ درصدی داشته‌اند که این همکاری همچنان ادامه دارد.

به گزارش آرانیوز:به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان، داوود شهرکی اظهار داشت: اصناف استان سیستان و بلوچستان از ابتدای طرح مبارزه با ویروس کرونا از تاریخ ۲۰ آبان ماه تا ۳ آذر همکاری ۸۴ درصدی داشته‌اند که واقعاً قابل تقدیر است.

وی افزود: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان طی این مدت در سراسر این استان طی برگزاری گشت‌های مشترک با حضور دستگاه‌های مرتبط بیش از ۱۶ هزار و ۴۰۰ بازرسی از سطح بازار انجام داده‌اند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان ادامه داد: طی این گشت‌ها و بازرسی‌های انجام شده، به ۲ هزار و ۳۱ واحد صنفی تذکر داده شد و ۱۹۰ واحد صنفی که دستورالعمل‌های ستاد مبارزه با کرونا را رعایت نکرده بودند، پلمب شدند.

وی تصریح کرد: اصناف استان سیستان و بلوچستان در این طرح تاکنون همکاری ۸۴ داشته‌اند و قطعاً با متخلفینی که سلامت جامعه را به خطر انداخته‌اند برخورد می‌شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار