کد خبر: ۵۷۵۲۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۶
زنجان-عضو شورای اسلامی شهر زنجان تاکید کرد: طرح اقدام ملی تولید مسکن نیاز به نظارت جدی دارد.

به گزارش آرانیوز:احمد نصیری شامگاه دوشنبه در جلسه شورای اسلامی استان زنجان در محل ساختمان شماره ۲ استانداری زنجان، با اشاره به برخی از مشکلات شهرستان زنجان، گفت: یکی از دغدغه‌های مردم شهرستان زنجان، تعطیلی پروژه جاده سرچم است که باعث شده ساکنان این مناطق با مشکلات جدی مواجه شوند.

وی با یادآوری اینکه جاده زنجان به ارمغانخانه یکی از محورهای پرخطر شهرستان زنجان به شمار می‌رود و بارها شاهد وقوع تصادفات در این محور و گاهاً فوتی نیز بوده‌ایم، افزود: با اینکه ارمغانخانه در قالب یک شهر تعریف شده است اما جاده زنجان به ارمغانخانه بسیار کم‌عرض بوده و بیشتر به جاده روستایی شباهت دارد. این جاده دارای پستی و بلندی‌های زیادی بوده و در بسیاری از مقاطع شانه خاکی آن به کمتر از نیم متر می‌رسد.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه سکونت‌گاه‌های غیرمجاز، یکی دیگر از مشکلات شهرستان زنجان به شمار می‌رود، تصریح کرد: انتظار داریم اداره‌کل راه و شهرسازی استان در این خصوص ورود جدی داشته و به این موضوع نظارت کند.

نصیری در ادامه با تاکید بر اینکه طرح اقدام ملی تولید مسکن، نیاز به نقشه‌های دقیق دارد تا دوباره شاهد ایجاد شهرکی چون پونک نباشیم، ادامه داد: برای ۱۵ هزار واحد مسکونی که قرار است در قالب طرح اقدام ملی تولید مسکن ایجاد شود، باید نقشه دقیقی تهیه شود.

وی اظهار کرد: با توجه به هزینه ۷۵ میلیارد تومانی در این خصوص، انتظار داریم که نظارت جدی بر نحوه اجرای آن از سوی متولیان امر صورت گیرد، لذا نباید شاهد دستورهای سفارشی در این طرح باشیم و همه ناظران و مهندسانی که در این پروژه پای هستند، باید نگاه عادلانه‌ای به این موضوع داشته باشند.

عضو شورای اسلامی استان زنجان در خصوص طرح تفضیلی شهر زنجان نیز خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه خروجی طرح تفضیلی شهر زنجان به طور مستقیم به مردم این شهر بازمی‌گردد، به همین خاطر انتظار داریم در طراحی و اجرای این طرح از نقطه نظرات اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار زنجان نیز استفاده شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار